OnePlus 8 و Nord با bloatware فیس بوک معما - و شما می توانید آن را حذف کنید

OnePlus به ظاهر با فیس بوک ترتیبی داده است تا برنامه ها و سرویس های کلیدی خود را بر روی گوشی های جدید مانند On

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

OnePlus به ظاهر با فیس بوک ترتیبی داده است تا برنامه ها و سرویس های کلیدی خود را بر روی گوشی های جدید مانند OnePlus 8 و OnePlus Nord از قبل نصب کند.

•گوشی های همه راک پشت پایان فیس بوک نصب برنامه، فیس بوک مدیر برنامه، و فیس بوک خدمات به عنوان برنامه های سیستم، و همچنین مصرف کننده رو به فیس بوک، مسنجر و برنامه های اینستاگرام.

در حالی که خود برنامه ها می توانند از گوشی حذف شوند، سرویس های فیس بوک پشت پایان نمی توانند. اين مقدار به لباس هاي بلوند ميده کاربران زیادی توجه را به مسائل جلب کرده اند، از جمله توسعه دهندگان XDA' Max Weintrack، که به خصوص آزار دهنده بود.

در توییتر، مکس اشاره کرد: "اساسااگر شما در یک نسخه قدیمی از اینستاگرام و دستگاه دارای خدمات فیس بوک و فیس بوک نصب برنامه از پیش نصب شده، آن را به طور خودکار آن را با استفاده از stuff فیس بوک به جای فروشگاه بازی به روز رسانی."

OnePlus در حال حاضر به آندروید پلیس تایید کرد که OnePlus Nord، OnePlus 8 و OnePlus 8 نرم افزار گوشی های هوشمند همه به سیاست جدید پایبند است. همه ی هندزهای فروخته شده در اروپا، آمریکای شمالی و اروپا همچنان این خدمات را نصب خواهند کرد.

ویژگی در پاسخ به طرح ایده های OnePlus است که برای کمک به کاربران پیشنهاد شد که تصمیم بگیرند کدام برنامه ها باید از قبل بر روی گوشی ها نصب شوند.

در یک نوشته وبلاگ در آوریل امسال، کارمند OnePlus نوشت: "در کنار ویژگی های ضروری و برنامه های گوگل، ما همچنین می خواهیم تجربه بهتری در مورد برنامه های خاص برای کاربران ارائه کنیم. این برنامه ها توسط تیم OnePlus پس از چند دور بررسی بر اساس محبوبیت و استفاده در میان کاربران ما، مانند Netflix – برای بالا بردن پخش HDR – و فیس بوک – برای بهره وری باتری بالاتر معرفی می شوند."

سیاست جدید آزار دهنده خواهد بود و شاید حتی یک dealbreaker برای طرفداران OnePlus و کاربران آندروید که به عمد اجتناب از برنامه ها و خدمات فیس بوک به دلایل مختلف امنیتی و اخلاقی. همچنین به شهرت OnePlus به عنوان یک تولید کننده دستگاه اندروید که دوست دارد کارها را کمی متفاوت انجام دهد، در خارج از جریان اصلی آسیب می رسانید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن