اپل یک ایده شسته و رفته است که ترکیبی از دو iPads ها با هم

گذشته از استفاده از iPad به عنوان یک رایانه لوحی که آنچه در آن بود در اصل طراحی شده برای بیش از حد طولانی پیش

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

گذشته از استفاده از iPad به عنوان یک رایانه لوحی که آنچه در آن بود در اصل طراحی شده برای بیش از حد طولانی پیش اپل معرفی یک ویژگی برای macOS به نام درشکه چهار چرخه که اساسا اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از iPads خود را به عنوان یک نمایش ثانویه. اما ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider نشان داده است که سیب می تواند به برنامه های دیگر برای اپل در آینده است.

تبلیغات

ثبت اختراع توصیف راه اندازی است که در آن دو iPads ها می توانید با اتصال به یکدیگر از طریق یک کانکتور-مانند دستگاه. به عنوان شما می توانید در نمودار بالا این نتیجه در لپ تاپ-مانند راه اندازی که در آن اپل در بالای صفحه به عنوان یک صفحه نمایش در حالی که اپل زیر می تواند به عنوان یک صفحه کلید مجازی و بیشتر.

آن حتی می تواند استفاده به صورت عمودی و یا در حالت عمودی که در آن برگزار می شود تا مانند یک کتاب از انواع که در آن شما می توانید صفحه نمایش چند چیز بر روی صفحه نمایش در یک بار برای هر دو خواندن و یا ارجاع به نوعی مانند یک دو صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود. همچنین پیشنهاد شده است که این لزوما نیاز به دو iPads و در واقع می تواند ترکیب هر دو iPad و آی فون با هم.

چه جالب در مورد این مفهوم است که آن است که مایکروسافت این است که مرتب کردن بر اساس کار بر روی. این شرکت به نظر می رسد به این باور است که دو صفحه نمایش دستگاه های محاسبات در حال راه آینده و در حال کار بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند سطح Neo و سطح دو و همچنین در حال توسعه یک نسخه از ویندوز 10 است که با توجه به چنین دستگاه.

که می شود گفت این است که معلوم نیست اگر اپل این اختراع یک واقعیت بنابراین شاید فکر می کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن