Oppo را Evangelion تلفن مناسب برای طرفداران انیمیشن

ما را دیده اند مضمون گوشی های هوشمند در گذشته که در آن سازندگان تلفن تیم با فیلم studios برای تولید گوشی های م

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

ما را دیده اند مضمون گوشی های هوشمند در گذشته که در آن سازندگان تلفن تیم با فیلم studios برای تولید گوشی های مضمون در اطراف آن فیلم خاص. اما در بیشتر قسمت ها این است که معمولا فقط یک رنگ جدید و برخی از تصاویر و فایل های رسانه ای اما ما فکر می کنم Oppo گرفته اند ممکن است همه چیز را به سطح بعدی.

تبلیغات

در چین این شرکت گرفته شده پیچد کردن Oppo رنو Ace 2 اوا نسخه محدود. این یک گوشی هوشمند مبتنی بر Ace 2 که مضمون اطراف مانگا/انیمه Evangelion و مانند ما گفت این است که بیش از فقط یک رنگ ، بیرونی این گوشی داده شده است قبل که برای اطمینان حاصل کنید اما بقیه بسته بندی و لوازم جانبی گنجانده شده است که واقعا چه درایوهای آن خانه است.

برای استارت, جعبه است که تلفن همراه در طراحی شده به مانند یک کپسول شبیه به ورود پلاگین در ویژگی. نیز وجود دارد یک سیم کارت جهشی ابزار است که بسیاری از ما احتمالا نادیده می گیرند اما در این مورد این طراحی شده است به مانند یک مینی نسخه نیزه از Longinus. نیز وجود خواهد داشت یک واحد-01 مورد برای تلفن و یک جفت NERV-مارک earbuds.

حتی شارژر در امان نیست که در آن این ورزش برخی از جزئیات طراحی شبیه به ویژگی راه اندازی پد. این گوشی یک نسخه محدود از انتشار که در آن تنها 10 ، 000 واحد در دسترس خواهد بود برای خرید.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Oppo. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن