افتخار راه اندازی فوق العاده ارزان 16 اینچ MagicBook لپ تاپ

افتخار به تازگی اعلام کرد چند محصولات جدید در هوشمند خود را در زندگی راه اندازی رویداد امروز. تیتر دستگاه جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

افتخار به تازگی اعلام کرد چند محصولات جدید در هوشمند خود را در زندگی راه اندازی رویداد امروز. تیتر دستگاه جدید افتخار MagicBook نرم افزار 2020.

افتخار MagicBook نرم افزار جدید تکرار برای بزرگتر آن به صورت عامل لپ تاپ خط. بر خلاف مشابه Huawei MateBook D و افتخار MagicBook دستگاه MagicBook Pro خروج از Huawei MateBook X Pro – ارائه یک مقدار بزرگتر نمایش نسبت جنبه های مختلف و جدیدتر پردازنده گرافیک.

نگه داشتن اسکرول کردن به پایین برای تمام جزئیات به تازگی راه اندازی لپ تاپ.

جزئیات کامل ما افتخار MagicBook 14 نقد و بررسی

افتخار MagicBook نرم افزار 2020 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

جدید افتخار MagicBook Pro در دسترس خواهد بود از 19 مارس در چین است. انگلستان تاریخ انتشار شده هنوز اعلام نشده است.

افتخار MagicBook نرم افزار 2020 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

افتخار MagicBook نرم افزار خواهد شد در فروش شروع از CNY 5999 (~£690) در چین برای مدل پایه. Top-end مدل هزینه خواهد شد CNY 6699 (~£770).

در حالی که ساده تبدیل نمی توان تضمین شده ما هنوز هم امیدوار لپ تاپ را با هزینه کمتر از 1000 پوند است که هنوز هم یک معامله برای 16 اینچ لپ تاپ.

ما خواهد شد به روز رسانی این مقاله ما به محض شنیدن بیشتر در انگلستان قیمت.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

Honor MagicBook Pro 2020

افتخار MagicBook نرم افزار 2020 مشخصات – چگونه قدرتمند است ؟

هر دو مدل از MagicBook Pro sport مشخصات مشابه و تنها با یک تنوع در قالب های مختلف پردازنده. اجازه دهید ما مشخصات جدول برای مدل های جدید:

نمایش 16.1 اینچ Full HD, FullView
پردازنده Intel Core i5-10210U / Intel Core i7-10510U
رم 16 گیگابایت DDR4
گرافیک Nvidia GeForce MX350
ذخیره سازی 512GB SSD
ابعاد ضخامت 16mm
وزن 1.7 کیلوگرم

مشخصات از MagicBook Pro ارائه یک پیشنهاد جالب به خصوص اگر آن را می آید در قیمت پایین تر.

ترکیبی از یک پردازنده Intel Comet لیک پردازنده و کارت گرافیک Nvidia MX350 GPU نیز متمایز این دستگاه از بسیاری از دیگر نوت بوک-انواع در بازار که شامل انفرادی اینتل یخ دریاچه تراشه با گرافیک یکپارچه شده است. دسته کوچک موسیقی جاز باید منجر به افزایش گرافیکی قابلیت این MX350 نیست یک نیروگاه تا بیش از حد انتظار نیست.

افتخار همچنین تبلیغ یک حالت عملکرد برای لپ تاپ که فعال است با fn+P برای بیشتر کارهای فشرده. ما باید به بازرسی قابلیت این حالت زمانی که ما دست روی لپ تاپ.

مرتبط با: اینتل 10 Gen H-سری پردازنده های موبایل

افتخار MagicBook نرم افزار 2020 design – چه آن را مانند نگاه ؟

افتخار MagicBook نرم افزار طراحی بسیار زیبا به عنوان شما می خواهم انتظار بزرگتر از نسخه به طور منظم MagicBook. این بدان معناست که طراحی می دهد حق بیمه پرنیان در حالی که به عنوان یک افتخار است جزء اصلی به احتمال زیاد در آینده برای قیمت حق بیمه.

بزرگ وجود دارد 16.1 اینچ صفحه نمایش است که افتخار اشاره به عنوان FullView است که اتصالات به عنوان لپ تاپ ارائه می دهد باریک 90% صفحه نمایش به بدن نسبت.

در کنار صفحه کلید و بر خلاف منظم MagicBook طرفدار ورزش به سمت بالا شلیک سخنرانان که سیاه رنگ به ایستادگی کردن از بقیه از نقره طراحی شده است.

این MagicBook Pro نیست خجالتی در پورت USB-C پورت سه USB-یک پورت و یک پورت HDMI و یک جک هدفون. برای وزن MagicBook نرم افزار می آید در 1.7 کیلوگرم و ضخامت آن فقط 16.9 میلی متر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب