تصویری به ما می دهد یک دست نگاه در آی فون 12 ساختگی واحد

در هفته های اخیر و ماه ما شروع به دیدن بیشتر آیفون 12 نشت. این نشت صرفا به ما نشان می دهد عکس ها و عکس های مفه

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

در هفته های اخیر و ماه ما شروع به دیدن بیشتر آیفون 12 نشت. این نشت صرفا به ما نشان می دهد عکس ها و عکس های مفهومی از چه تلفن می تواند مانند نگاه کنید اما چگونه آن را مانند نگاه در فرد و از همه مهمتر, چگونه آن را احساس می کنید در دست ما ؟ با تشکر به یک ویدیو توسط iupdate ما در حال حاضر یک ایده است.

تبلیغات

این ویدئو به ما می دهد یک دست در نگاهی به آنچه در آیفون 12 می تواند مانند نگاه کنید اگر چه آن را باید به ذکر است که این دستگاه در این ویدئو ساختگی واحد معنی آن این نیست که دستگاه های واقعی. آن را ندارد اما به ما یک ایده از چه نوع اندازه ما می توانیم انتظار می رود که در آن نشان می دهد سه اندازه مختلف مانند پایگاه 5.4 اینچ, آی فون, 12 (شایعه به هزینه $549) یک 6.1 اینچ مدل و 6.7 اینچ مدل.

با توجه به اینکه این دستگاه ها ساختگی واحد است که کار نمی کند وجود دارد جنبه های دیگر به دستگاه های که ما در مورد نمی دانم. برای مثال آن شایعه شده است که برخی از آی فون 12 مدل می تواند با 120Hz نمایش می دهد. همچنین وجود داشته است شایعات در مورد 5G پشتیبانی و همچنین انواع دوربین های بهبود مانند گنجاندن سنسور LiDAR.

در هر صورت با ساختگی واحد وجود دارد هیچ راهی برای اطمینان می دانم که اگر این خواهد بود که طراحی واقعی از گوشی های پس از آن احتمالا بهترین به آن را با یک دانه نمک ، در این میان برخی از تحلیلگران بر این باورند که با وجود شایعات از یک ماه اکتبر/نوامبر راه اندازی اپل هنوز هم می تواند در مسیر راه اندازی این دستگاه در ماه سپتامبر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب