برندگان و بازندگان: بازی عبور بهتر است با ایکس باکس سری X و توییتر را هک گلایه ادامه

از آن زمان دوباره برای ورود دیگر در مورد اعتماد, بررسی,' برندگان و بازندگان سری که در آن ما شادی کردن در بهتری

توسط POSHTIBANNEWS در 5 مرداد 1399

از آن زمان دوباره برای ورود دیگر در مورد اعتماد, بررسی,' برندگان و بازندگان سری که در آن ما شادی کردن در بهترین و بدترین مهم حوادث هفته گذشته.

این هفته epitomised در حال اجرا موضوع 2020: این یک سال بزرگ برای علاقهمندان به بازی اما رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای وحشتناک محل به صرف وقت خود را.

پریدن از hitters سنگین مانند Animal Crossing: New Horizons برای آخرین از ما, قسمت دوم, بازی تنظیم شده است برای دریافت بهتر – اگر شما یک ایکس باکس فن است. در ضمن اطلاعات کامل از توییتر های اخیر هک ها فقط در حال حاضر شروع به پدیدار شود و آن را بدتر از ما اول فکر کردم.

برنده: ایکس باکس بازی عبور

بیایید قرار دادن کنسول جنگ سیاست را کنار گذاشته و قدر آنچه را که اتفاق افتاده است – مایکروسافت کاملا شکست آن با ایکس باکس, بازی, ویترین. به طوری که این روزنامه نگار است و با توجه به چیدن یک ایکس باکس سری X بیش از PS5. و این همه را به یکی از ویژگی های است که تا حد زیادی نادیده گرفته شده: بازی منتقل می کند.

من را دریافت نمی اشتباه گسترده جهانی از هاله بی نهایت به نظر می رسد شادی به کاوش و وجود یک جدید حکایت بازی بسیار دیر شده برای طرفداران جان سخت اما هیجان واقعی می آید دانستن این بازی هر بازی نشان داده شده است در طول نمایشگاه – در حال آمدن به بازی منتقل می کند.

مرتبط با: ایکس باکس بازی پاس مقابل پلی استیشن در حال حاضر

بازی منتقل شده است و ارزش زیادی برای پول است. من شیرجه به برخی از عناوین کلاسیک مانند چرخ دنده های 5 و زندگی است عجیب و غریب 2 و Hellblade: Senua است قربانی در کسری از هزینه خرید این بازی آشکار است. اما دانستن بازی عبور خواهد بود که پورت اول از تماس با این عناوین فقط cranks ارزش تا به درجه n ام.

به نحوی که حتی بهترین بخش است. به عنوان یک وسیله satiating پارسه در صبر کنید تا سری X بازدید قفسه های سرنوشت 2 و همه از آن بسته DLC در دسترس خواهد بود در بازی عبور از سپتامبر. که شامل آینده DLC pack فراتر از نور است که باعث می شود این سرویس باید برای سرنوشت طرفداران و یا هر کسی که به دنبال رسیدن به محبوب تیرانداز آنلاین.

بازنده: توییتر

توییتر نیست مورد علاقه من خدمات در بهترین زمان. یک بار در محل خود بگویید پس چه نوع ساندویچ شما تا به حال برای ناهار آن را تبدیل به یک فضای آنلاین پر شده با زاج, تهدید, خشونت و بی شماری طول می کشد که چرا خود را مورد علاقه های جدید بازی است که در واقع بدترین چیزی که بر روی زمین است.

با که گفت, یک چیز هنوز هم فرض توییتر بود که امنیت آن حداقل امن. خوب کسانی که مفروضات آمد توفنده به توقف این ماه به 130 عمده حساب متعلق به یک لیست figureheads مانند Elon Musk, باراک اوباما و جف بزوس هک شد به عنوان بخشی از یک گسترده گسترش بیت کوین اومدی.

کلاهبرداری در سوال دیدم تحت تاثیر قرار کاربران توییت کردن یک لینک به یک سرمایه گذاری 'فرصت' حصول اطمینان از پیروان خود پول را دو برابر می شود اگر سرمایه گذاری آنها را در عرض 30 دقیقه (برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد). آنچه در آینده به نور در حال حاضر آسیب های اضافی ناشی از هک.

آن را به عنوان معلوم هکرها همچنین دسترسی به پیام های خصوصی از 36 از حساب های آسیب دیده. توییتر نمی خواهد نشان دهد که دقیقا همان است که بود, تحت تاثیر قرار, اما شایان ذکر است که حدود £93,600 شد funnelled به کلاهبرداری قبل از بیت کوین خود را با قرار دادن یک توقف به آن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب