Fortnite در حال آمدن است به PS5 و Xbox سری X در راه اندازی

Epic Games تایید کرده است که Fortnite خواهد شد راه اندازی در PS5 و Xbox سری X در کنار کنسول های خود را بعد از

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Epic Games تایید کرده است که Fortnite خواهد شد راه اندازی در PS5 و Xbox سری X در کنار کنسول های خود را بعد از این سال.

اخبار اعلام شد در طول این شرکت Unreal Engine 5 ارائه در اوایل امروز که برجسته ما نگاه اجمالی اولین بار در گیم پلی در حال اجرا در زمان واقعی در PS5.

Fortnite یکی از بزرگترین بازی ها در جهان در حال حاضر با داشتن بیش از 350 میلیون بازیکن در سراسر تمام سیستم عامل های موجود. این تعداد قرار است به رشد و حتی بیشتر به عنوان آن می رسد در PS5 و Xbox سری X در ماه های آینده.

ارسال بر روی وب سایت رسمی, حماسه بازی ها دارای پاسخ تعدادی از سوالات در مورد نسخه نسل بعدی از Fortnite. آنها شده اند بهینه سازی شده برای پشتیبانی از سیستم های جدید به طوری که بازیکن می تواند انتظار بهبود تصاویری و عملکرد به منعکس کننده بهبود سخت افزار.

اگر شما یک هارد Fortnite بازیکن با صدها نفر از آنلاک شما لازم نیست به نگرانی در مورد از دست دادن آنها. Epic Games تایید کرده است که صلیب-پیشرفت خواهد بود به طور کامل پشتیبانی می کند و آنها نیز قصد دارند برای حمایت از صلیب-بازی با کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه بیش از حد.

"در حالی که ما نمی توانیم به اشتراک گذاری جزئیات در حال حاضر بیشتر سخت افزار قدرتمند به ما اجازه خواهد داد به منظور بهبود عملکرد و تصاویری. در راه اندازی این نسخه از Fortnite ما انتشار بر روی کنسول های نسل بعدی خواهد بود ساخته شده با Unreal Engine 4 است. ما مهاجرت Fortnite به Unreal Engine 5 در اواسط 2021" بار خوانده شده پست های وبلاگ.

Fortnite رشد کرده است به یک آلاینده metaverse در سال های اخیر است و به مراتب بیشتر از ساده سوم شخص تیرانداز آن را راه اندازی به عنوان یک تعداد از سال پیش. ما به تازگی شروع به پریدن کرد پشت در و گل آن 4/5 ما دوباره بررسی کنید.

"این یک نبرد رویال پدیده مهم نیست که چقدر شما آن را تکه تکه در حال تحول از یک underwhelming سوم شخص تیرانداز به یکی از بزرگترین و قابل تشخیص مارک های در این سیاره است. حماسه بازی ها به دست آورد چیزی واقعا خاص اینجا و من مشتاق به تماشای رشد آن رفتن و حتی بیشتر" می خواند ما حکم.

آن خواهد بود جالب برای دیدن چگونه Fortnite تکامل می یابد در کنسول های نسل بعد و با اجرای Unreal Engine 5 که می تواند واقعا تبدیل کل تجربه اگر به درستی اجرا. فقط زمان خواهد شد بگویید با Tim Sweeney بیان کرد ما فقط دیده می شود یک "بخش کوچکی" از آنچه Fortnite در آینده خواهد بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن