نینتندو می تواند به دنبال به مقیاس بر روی تلفن همراه خود را توسعه تلاش

برای طولانی ترین زمان تا کنون نینتندو حال حاضر به دریافت در هیئت مدیره با بازی های موبایل. این شرکت بعدها تغیی

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399
برای طولانی ترین زمان تا کنون نینتندو حال حاضر به دریافت در هیئت مدیره با بازی های موبایل. این شرکت بعدها تغییر قلب در جایی که آنها در نهایت شروع به انتشار بازی موبایل, برخی با موفقیت بزرگ است. این شرکت می تواند تغییر ذهن خود را دوباره حداقل با توجه به یک گزارش از بلومبرگ.
تبلیغات

بر اساس این گزارش این ادعا که نینتندو است که ظاهرا به دنبال به مقیاس بر روی تلفن همراه خود را تلاش های توسعه. در حالی که این شرکت نیست ترک تلفن همراه به طور کامل به نظر می رسد که این شرکت با موفقیت Animal Crossing: New Horizons در نینتندو سوئیچ است بر آنچه قبلا فکر می کردم که این بود که کنسول بازی است که در آن.

این ادعا تصمیم نباید به عنوان یک شگفتی آمده. در خرداد ماه نینتندو جمهور Shuntaro فوروکوا در حال حاضر اشاره کرد این شرکت برنامه های تلفن همراه که در آن او نقل است گفت: "ما لزوما به دنبال ادامه انتشار بسیاری از برنامه های کاربردی جدید برای تلفن همراه بازار است."

برای اینکه عادلانه نینتندو بازی های موبایل شده اند بازدید و نتواند. قوی franchises که درگیر ماریو نیست و همچنین این شرکت را دوست دارند در حالی که بازی های دیگر مانند Fire Emblem قهرمانان به نظر می رسید به کرایه بهتر است پس مانند ما گفت: از آن شده است یک کیسه مخلوط از موفقیت است. نینتندو نیست بیرون کشیدن به طور کامل, اما اگر شما امیدوار بودند برای دیدن بازی های بیشتر می رسند برای گوشی های هوشمند خود را, شما ممکن است کمی نا امید در حرکت به جلو.

در زمینه تلفن های همراه >بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های نینتندو و نینتندو سوئیچ. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن