این روبات ماسک صورت می تواند به طور خودکار باز و بسته اگر مردم در اطراف وجود دارد

با پوشیدن یک ماسک صورت برای یک دوره طولانی از زمان می تواند کمی ناراحت کننده باشد. دلیل این است که اگر ماسک صو

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

با پوشیدن یک ماسک صورت برای یک دوره طولانی از زمان می تواند کمی ناراحت کننده باشد. دلیل این است که اگر ماسک صورت در حال فرسوده به درستی به معنای آن است که برای کمک به ایجاد یک مهر و موم در اطراف بینی و دهان خود را پس از کمک به جلوگیری از باکتری ها و ذرات از آینده از طریق طرف. به عنوان یک نتیجه آن در نهایت محدود کردن تنفس خود را با یک بیت.

تبلیغات

اما YouTuber به نام DesignMaker ایجاد کرده رباتیک ماسک است که می آید با یک دسته از قطعات الکترونیکی و سنسورهای که در آن یکی از اصلی آن توانایی است که می تواند به طور خودکار باز و بسته. این کار انجام شود هر زمان که آن را حس می کند که مردم در اطراف وجود دارد که در آن ماسک را می بندد. هنگامی که وجود دارد هیچ کس در اطراف آن باز خواهد شد تا اجازه می دهد تا برای بهتر جریان هوا.

گفته شده که ما را به تعجب در مورد عملی از چنین ماسک پس از آن نیاز بسیار زیادی از قطعات. به علاوه هیچ راهی وجود دارد که این نوع ماسک خواهد بود سبک تر در مقایسه با به طور منظم فولاد/N95 ماسک صورت. حرکت صعودی است که آن را حداقل قابل استفاده مجدد و همچنین "هوشمند" که باعث کاهش نیاز ما را به ما ماسک های روشن و خاموش هنگامی که ما نیاز به یک نوشیدنی و یا غذا خوردن.

مانند ما گفت: به نظر نمی رسد بسیار عملی برای استفاده روزمره اما آن است که هنوز هم بسیار باهوش اختراع به هر حال. پاداش اضافه شده است که اگر شما به steampunk یا sci-fi پس از آن این امر را با لوازم جانبی کامل.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب