Xiaomi می تواند کار بر روی 27 اینچ انجمن نظارت بر

Xiaomi است که احتمالا بهترین و شناخته شده برای ایجاد گوشی های هوشمند اما در مورد شما نمی دانم, Xiaomi در واقع

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

Xiaomi است که احتمالا بهترین و شناخته شده برای ایجاد گوشی های هوشمند اما در مورد شما نمی دانم, Xiaomi در واقع ایجاد یک دسته از انواع دیگر محصولات مانند هوشمند لامپ پیچ گوشتی مجموعه, تصفیه کننده هوا, و غیره. آنها حتی تفننی در مانیتور و با توجه به آخرین گزارش به نظر می رسد که ما می توانیم به زودی انتظار 27 اینچ انجمن نظارت از شرکت.

تبلیغات

چه چیزی باعث می شود یک بازی مانیتور ؟ اساسا بازی مانیتور تمایل به ویژگی های سریع تر نرخ تجدید و به طور منظم از مانیتور و آینده این نمایش از Xiaomi است که بدون استثنا برای این قاعده است. با توجه به گزارش آن خواهد آمد با 165Hz نرخ تجدید و سریع تر از بسیاری از صفحه نمایش وجود دارد.

وجود دارد هیچ کلمه ای چقدر این آینده نظارت بر هزینه خواهد شد اما Xiaomi شناخته شده برای ایجاد محصولات که در حال مقرون به صرفه در مقایسه با مارک های دیگر, بنابراین ما شک خواهد شد که این قیمت بیش از حد crazily. نیز وجود دارد هیچ اشاره ای از صفحه نمایش با وضوح و یا نوع اتصال بنابراین امیدوارم ما به دنبال چیزی کمی مدرن تر مانند رزولوشن 4K و شاید USB-C/صاعقه 3 اتصال.

این گزارش در ادامه برای اضافه کردن که این مانیتور می تواند در ماه ژوئیه اعلام کرد پس از بررسی با ما در ماه آینده برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تبادل نظر >بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره مانیتور و Xiaomi. منبع: gizchina



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن