فوجی فیلم می شود راه اندازی دو اواسط محدوده X-سری دوربین های مارس سال 2021

Fujifilm گل سرسبد X-T و X-Pro series دیجیتال دوربین های بدون آینه بسیار شگفت انگیز هستند و شده اند بسیار بررسی

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

Fujifilm گل سرسبد X-T و X-Pro series دیجیتال دوربین های بدون آینه بسیار شگفت انگیز هستند و شده اند بسیار بررسی شده اما آنها نیز بسیار گران است. برای جوانه زدن عکاسان به دنبال به بازی گرفتن قیمت این دوربین می تواند با قرار دادن برخی از آنها اما فوجی فیلم دارای چندین دوربین های mid-range به عنوان به خوبی.

تبلیغات

در واقع اگر شما از ذهن نیست انتظار و هیچ نیاز فوری برای آنها, سپس شما ممکن است بخواهید کمی صبر کنید. دلیل این است که با توجه به یک گزارش از فوجی شایعات آنها شنیده از منابع خود را که فوجی فیلم در واقع می تواند برنامه ریزی در دو اواسط محدوده X-سری دوربین های دیجیتال است که می تواند راه اندازی در پایان سال مالی به پایان می رسد که در ماه مارس سال 2021.

این به این معنی است که از هم اکنون و تا مارس سال 2021 ما می توانیم حداقل دو اواسط محدوده X-سری دوربین از شرکت ژاپنی. به عنوان آن می ایستد فوجی فیلم دارای چندین اواسط محدوده X-سری دوربین های ذکر شده در وب سایت خود. این شامل امثال X-T20, X-T30, X-T100, X-T200 X-E3 X-A5 و A7.

در این گزارش اشاره نمی کند که کدام یک از این دوربین ها راه اندازی خواهد شد تا در واقعیت آن می تواند هر یک از آنها اگر چه ما باید توجه داشته باشید که هر دو X-T30 و X-A7 شد اعلام کرد در سال گذشته, پس, شانس خوب وجود دارد که X-E3 می تواند یکی از آنها را به عنوان دوربین بود اعلام کرد در سال 2017 و می تواند با توجه برای به روز رسانی.

در زمینه عکس و تصویری >شایعات. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال فوجی فیلم و دوربین های بدون آینه. منبع: fujirumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن