سرنوشت 2: فراتر از نور – همه چیز درباره Bungie بزرگ بعدی گسترش

پس از تقسیم از Activision, Bungie گرفته حاکم بر سرنوشت 2 به عنوان توسعه دهنده و ناشر تهیه و بلند پروازانه چشم

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

پس از تقسیم از Activision, Bungie گرفته حاکم بر سرنوشت 2 به عنوان توسعه دهنده و ناشر تهیه و بلند پروازانه چشم انداز جدید خود را برای تیرانداز اول شخص به دور از محدودیت های قبلی. Shadowkeep بود ستوده شروع به نشان دادن چگونه بسط می تواند نگاه در یک پست-اکتیویژن سن.

در حال حاضر فراتر از نور است به این فشار بین کهکشانی قایق و حتی بیشتر طلوع یک عصر جدید برای سرنوشت 2 که طرفداران شده اند در انتظار برای دیدن متوجه شدم. این سپتامبر آن را تمام خواهد شد در نهایت تبدیل شدن به یک واقعیت است. معرفی یک دنیای جدید جدید, raid, شخصیت های جدید و بیشتر. اشتباه نکنید این به روز رسانی به طور بالقوه به Bungie را بیشتر انجام تفرج نشده است.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد سرنوشت 2: فراتر از نور از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, نژادها, حمله, داستان, و بیشتر.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Destiny 2 Beyond The Light

سرنوشت 2: فراتر از نور – آنچه در آن است ؟

فراتر از نور آخرین توسعه برای سرنوشت 2 پس در قدم به قدم از ترک و Shadowkeep قبل از آن است. بسیار شبیه به پیشینیان خود آن را دوباره تعریف مبانی Bungie می تیرانداز در حالی که ساختمان بر همه بازیکنان دوست دارم در مورد آن.

بازیکنان خواهد کاوش های جدید در منطقه در حالی که کشف رمز و راز عمیق تر از این گسترده تر داستان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک جوخه. آن را همراه با یک فصل جدید که در آن بازیکن می تواند کسب انواع لوازم آرایشی و موارد دیگر در حالی که غواصی حتی عمیق تر به این اتفاق می افتند روایت است.

مرتبط با: ایکس باکس سری S

v

سرنوشت 2: فراتر از نور از تاریخ انتشار – که در آن است بیرون می آید ؟

فراتر از نور خواهد شد راه اندازی برای PS4, Xbox One و PC در تاریخ 22 سپتامبر سال 2020 است. Bungie نیز تایید کرد که سرنوشت 2 و همه از آن گسترش خواهد بود که به PS5 و Xbox سری X با ارتقاء رایگان در دسترس برای صاحبان موجود از این بازی در مربوطه کنسول. این عالی است اخبار و امیدوارم امکان استفاده از سخت افزار جدید در برخی از راه های عالی.

بازیکنان می توانند قبل از سفارش سرنوشت 2: فراتر از نور در حال حاضر برای دسترسی سریع به ویژه عجیب و غریب و شبح پوسته و افسانه ای آرم. Digital Deluxe صاحبان همچنین می خواهید دسترسی سریع به جدید عجیب و غریب Freeze Tag هیجان بخرج دادن.

فراتر از نور خواهد بود و پس از دو بار اضافی بسط شناخته شده به عنوان جادوگر ملکه (2021) و Lightfall (2022) همه از آن خواهد ساخت نسبت به یک روایت نتیجه گیری. جزئیات بیشتر در این نور در لحظه احتمال ظهور در ماه های آینده و سال های طولانی پس از فراتر از نور را آزاد کند.

سرنوشت 2: فراتر از نور تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

سرنوشت 2: فراتر از نور داستان – آنچه در آن است در مورد ؟

این گسترش مراکز در اطراف مشتری منجمد قمر اروپا یک محل جدید بازیکنان خواهد بود به کشف که آنها در ماموریت به پیشبرد داستان و حتی رقابت در آینده حملات و حملات.

اروپا را تاول تندرا مثبت به نظر می رسد زرق و برق دار در فیلم جدید و صادقانه یک تغییر خوب از مناظر در مقایسه با Shadowkeep – دیدم که ما بازگشت به ماه. به عنوان یک "بی امان یخچال مرز" شما کشف مکان های جدید مانند عصر طلایی Braytech تسهیلات و ویرانه های باستانی پنهان در زیر یخ است.

'متلاشی خانه افتاده بسیج و ساخته شده خود را امپراتوری جدید در اروپا, ایالات تحت پرچم افتاده Kell از تاریکی Eramis. رها شده توسط مسافر در سمت چپ و توسط نور Eramis است در سفر خود را به تاریکی و نسبت به دوره برخورد با نگهبان" می خواند رسمی مطبوعاتی.

بسیاری از توسعه را روایت زمینه مورد بررسی قرار خواهد داد در فصل قبل از ورود به فراتر از نور را راه اندازی بنابراین کسانی که امید به درک همه چیز را بدون حفر به ویکی ممکن است بخواهید به توجه به سرنوشت 2 در هفته ها و ماه آمده است.

مرتبط با: آخرین ما 2 پیشنمایش

سرنوشت 2: فراتر از نور گیم پلی – چه جدید در این گسترش?

فراتر از نور را معرفی فراوانی از ویژگی های جدید و تغییرات و اصلاحات به سرنوشت 2 فرمول. کسانی که عشق ورزیدن آن ترکیبی از تیراندازی و غارت راضی باقی خواهد ماند اما آن را روشن Bungie می خواهد به گسترش این را به چیزی حتی بیشتر در حال حرکت رو به جلو است.

گذشته از آن محیط جدید اروپا که ما لمس در اوایل فراتر از نور را نیز معرفی یک قدرت جدید شناخته شده به عنوان حالت سکون. سرپرست اداره خواهد شد این در کنار تاسیس عنصری خواص به از بند باز کردن حملات مرگبار در برابر دشمنان خود. تیتان Warlocks و شکارچیان از آن استفاده خواهد شد در راه های مختلف به این معنی هیچ یک کلاس را همان احساس.

فراتر از نور نیز از ویژگی های یک حمله جدید به شکل عمیق سنگ Crypt. این یک باستان جایی که خفته باقی مانده برای چندین دهه و شما نیاز به تیم با یک دسته از به همان اندازه پرشور نگهبان می کرد اسرار خود را. ما تصور آن خواهد شد به همان اندازه به عنوان به چالش کشیدن و مبتکر به عنوان حملات آمد که قبل از آن است که هیچ چیز بد است.

پس از راه اندازی فراتر از نور Bungie گفته آن آغاز خواهد شد, دوچرخه سواری, کردن, مسن, سرنوشت 2 محتوا برای کاهش نصب اندازه در تمام سیستم عامل. این به این معنی است که مکان حملات و فعالیت های دیگر است که به طور فعال برگزار خواهد شد ذخیره می شود در "سرنوشت محتوای طاق" است که شما می توانید دسترسی از توافق خود را. علاوه بر این خواهد بود که همراه با اصلی سرنوشت محتوا بازگشت به برابر با Cosmodrome ورود به عنوان یک پخش منطقه بعد از این سال در کنار یاد طاق شیشه ای حمله.

سرنوشت 2: فراتر از نور Digital Deluxe Edition – آنچه در آن است ؟

در کنار نسخه استاندارد فراتر از نور را نیز راه اندازی با یک Digital Deluxe Edition حاوی مطالب زیر:

  • سرنوشت 2: فراتر از نور گسترش + سال کامل از محتوای فصلی (4 فصل و در مجموع)
  • با pre-order: عجیب و غریب Rimed شبح پوسته و افسانه ای آرم
  • توقف برچسب عجیب و غریب, هیجان بخرج دادن
  • هیچ زمانی برای توضیح عجیب و غریب پالس با تفنگ عجیب و غریب کاتالیست و زینت
  • دیگر آسمان عجیب و غریب, گنجشک

سرنوشت 2: فراتر از نور collector's Edition – چه شود ؟

بسیار شبیه تمام مطالب در سرنوشت حق رای دادن آن را به یک collector's Edition شامل یک snazzy کیسه و همه شیوه ای از موضوعات دیگر طرفداران هاردکور عشق ورزیدن. ما لیست کردن تمام محتویات آن را در زیر (FYI: این منحصر به فرد به Bungie فروشگاه):

  • فراتر از نور Digital Deluxe Edition (کد دیجیتال تنها)
  • گري فرار از تاریکی ماکت با چراغ
  • اروپا اکسپلورر کیسه
  • اروپا اکتشاف غذاخوری
  • مرموز سفرنامه
  • به علاوه اکتشافات دیگر از اروپا

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن