Animal Crossing: New Horizons' بزرگ بعدی به روز رسانی تابستان در حال آمدن است در این هفته

نینتندو اعلام کرده است که بزرگ بعدی به روز رسانی فصلی برای Animal Crossing: New Horizonsو آن را در آینده به عن

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

نینتندو اعلام کرده است که بزرگ بعدی به روز رسانی فصلی برای Animal Crossing: New Horizonsو آن را در آینده به عنوان یک دانلود رایگان در اواخر این هفته.

به روز رسانی های قبلی برای افق های جدید رنگ در تابستان با استقبال و علاوه بر این از غواصی اجازه می دهد بازیکن برای فرود به کف اقیانوس در جستجوی موجودات دریایی جدید و جذاب treasures.

در حال حاضر در تابستان آینده به روز رسانی است که تقریبا بر ما و مسلما می افزاید: حتی ویژگی های بیشتر سرد برای بازیکنان به تعامل با طول ماه های آینده. آتش بازی نشان می دهد در دسترس خواهد بود هر جمعه در طول ماه اوت با شما و همه روستاییان خود را جمع آوری به تماشای آسمان شب را پر کنید با چراغ.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

Redd نیز در اطراف به شما فروش sparklers و حتی آتش بازی خود را که می تواند بر اساس شخصی خود را طرح. به نظر می رسد نینتندو تشویق شما به دعوت برخی از دوستان دور به خیس خوردن در جشنواره جو هم که من قطعا انجام این آخر هفته یک بار به روز رسانی می رسد.

این به روز رسانی را نیز معرفی جدید تکرار از خواب مجموعه دیده می شود در بازی های قبلی است. شما می توانید انتخاب کنید به خواب رفتن در هر زمان در خانه خود و از اینجا شما حمل و نقل به صورت تصادفی جزیره است. شما رایگان برای تعامل با روستاییان سفارش مبلمان و حتی خرج کردن طرح های سفارشی در حالی که در زمین از خواب.

در نهایت افق های جدید معرفی جزیره سرویس پشتیبان گیری. اطلاعات در مورد این ویژگی نور است اما در حال حاضر وب سایت رسمی آمده است: "یک سرویس به بازگشت به بالا Animal Crossing: New Horizons ذخیره اطلاعات و بازیابی آن را از سرور در صورت کنسول شکست از دست دادن و یا سرقت در دسترس خواهد بود برای نینتندو سوئیچ اعضای آنلاین از ژوئیه 30 سال 2020 است. اطلاعات بیشتر خواهد شد به اشتراک گذاشته شده در اینجا هنگامی که این سرویس در دسترس است." ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما هنگامی که ما می دانیم بیشتر در مورد این.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن