Samsung Galaxy برابر 2 5گرم Galaxy Z تلنگر ممکن است به عنوان گران قیمت به عنوان ما فکر

نه سامسونگ Galaxy برابر و نه Galaxy Z تلنگر در نظر گرفته شده اما با توجه به این که هر دو آنها با استفاده از جد

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

نه سامسونگ Galaxy برابر و نه Galaxy Z تلنگر در نظر گرفته شده اما با توجه به این که هر دو آنها با استفاده از جدید تاشو فن آوری صفحه نمایش ما فرض کنید آن را تقریبا می تواند معاف شود به عنوان قیمت یک انتظار به پرداخت هزینه برای یک adopter اولیه. برای کسانی که ممکن است نگران است که جانشینان آنها می تواند قیمت و حتی بالاتر وجود دارد این است که برخی از اخبار خوب است.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از انتشار ETNews به نظر می رسد که آینده سامسونگ Galaxy برابر 2 و 5 گرم نوع از کهکشان Z تلنگر در واقع می تواند خود را حفظ قیمت فعلی امتیاز است. در حالی که این را نمی کند که گوشی های ارزان تر وجود دارد چند چیز ما باید به در نظر گرفتن.

برای شروع, ما انتظار می رود گنجاندن 5G در هر دو دستگاه به افزایش قیمت گوشی های تلفن. همچنین با توجه به اینکه هر دو دستگاه انتظار می رود عبارتند از: استفاده از Qualcomm Snapdragon 865 chipset ما نیز همچنین فرض شده است که وجود دارد می تواند نشانه گذاری در قیمت می باشد. به علاوه وجود دارد همچنین شایعات از بهتر کیفیت ساخت برای Galaxy برابر 2 است که باید میان به قیمت.

که می شود گفت پس اینها فقط شایعات در حال حاضر, آن را احتمالا بهترین به آن را با یک دانه نمک است. سامسونگ به تازگی تایید کرد که آنها را میزبانی Galaxy Unpacked رویداد در تاریخ 5 اوت بنابراین امیدوارم ما باید رسمی جزئیات آن.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره کهکشان بریزید و سامسونگ. منبع: زبان انگلیسی.etnews



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن