چگونه به رفع packet loss

همه چیز را ابلاغ از طریق اینترنت فرستاده شده است در بسته: یک استاندارد واحد از داده ها. با استفاده از بسته های

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

همه چیز را ابلاغ از طریق اینترنت فرستاده شده است در بسته: یک استاندارد واحد از داده ها.

با استفاده از بسته های به جای ارسال داده ها در یک جریان را حس می کند که یک مشکل وجود دارد که تنها از دست رفته بیت از اطلاعات را به خشم; اگر یک فایل بزرگ فرستاده شد و خطا وجود دارد و در وسط کل فایل را به خشم. در حالی که سیستم باهوش است اگر همه چیز اشتباه به طور مداوم شما می توانید مشکلات از جمله laggy اینترنت ضعیف بازی اتصال و عدم توانایی به جریان رسانه ای. در اینجا ما به شما نشان می دهد چگونه به رفع packet loss.

چه بسته از دست دادن ؟

Packet loss به سادگی اشاره به بسته های داده را نه رسیدن به مقصد خود را. یک بسته چند رفتن از دست رفته در اینجا وجود دارد که انتظار می رود, اما شما نباید رنج می برند از مقیاس بزرگ packet loss.

اگر شما پس از آن مشکلات می تواند در راه های مختلف. شما ممکن است متوجه است که محبوبیت بسیار آهسته یا این که وب سایت را در یک مدت زمان طولانی برای پاسخ. بسته دست دادن می تواند به ویژه در هنگام برخورد با هر چیزی در زمان واقعی مانند جریان و یا بازی. در اینجا شما ممکن است دریابید که یک بازی است که واقعا laggy شدن شما و کشته شدن تعداد زیادی و یا تصویری که جریان را متوقف و شروع به.

چه چیزی باعث بسته از دست دادن ؟

پاسخ کوتاه این است که شبکه اشتباهات باعث بسته از دست دادن. کمی دیگر پاسخ این است که بسته های از دست دادن را می توان در هر نقطه از زنجیره ای پس از آن می تواند با توجه به یک فقیر دستگاه با داشتن مشکلات خاص بیت از نرم افزار خطرناک به کابل کشی یک اتصال به اینترنت ضعیف و یا حتی سرور/دستگاه است که شما در حال برقراری ارتباط با.

که ممکن است صدای مانند بسیاری برای بررسی اما این مراحل را برای رفع این موضوع نسبتا ساده است. در اینجا ما به شما نشان می دهد چگونه به رفع این مسئله است.

1. شناسایی مشکل

آن را به ارزش پیدا کردن چقدر بد این مشکل است که اول از همه و جایی که مشکل واقع شده است. وجود دارد چند مرحله ساده شما می توانید. برای اولین بار یک کامپیوتر (ویندوز یا مک) و مطرح کردن یک خط فرمان. نوع پینگ <آدرس ip روتر خود را> و ضربه را وارد کنید.

برای ویندوز رایانه شما می توانید پیدا کردن آدرس IP روتر خود را با تایپ ipconfig و ضربه را وارد کنید: آن را دروازه ورود آدرس است که شما نیاز دارید. در مک رفتن به تنظیمات شبکه خود کلیک کنید اتصال به شبکه (آن را نماد سبز در این لیست می توان به Wi-Fi و یا اترنت). جستجوی پیشرفته کلیک کنید و سپس با کلیک بر روی TCP/IP تب و توجه داشته باشید پایین روتر آدرس.

Mac router address

در مثال ما این اجازه به ما برای اجرای این پینگ دستور: ping 192.168.0.1. پینگ فقط می فرستد یک بسته به یک منبع و یک پاسخ. این یک روش تست اتصال به اینترنت. شما باید هر packet loss, اما اگر شما هر گونه پیام و گفت که هیچ پاسخ بسته از دست دادن می تواند باعث.

مکینتاش دوم ابزار برای تست packet loss در یک بعد وسیع تر. در یک پنجره ترمینال تایپ کنید: sudo tcpdump -i هر و ضربه را وارد کنید. ترک این ابزار را اجرا کنید و سپس دکمه CTRL+C. شما یک لیست از تعداد بسته های گرفته شده و دریافت شده و تعداد کاهش یافته است. تعداد کاهش یافته است باید بسیار کوچک اگر صفر نباشد; اگر شما تعداد زیادی و سپس آن را به یک شبکه گسل.

TCP Dump

2. راه اندازی مجدد همه چیز

آیا شما سعی در تبدیل آن را خاموش و دوباره ؟ این یک بیت از یک کلیشه اما این فرایند کار می کنند. خاموش کردن روتر خود را (و هر ماهواره اگر شما یک مش سیستم) مودم (اگر دارید), سوئیچ شبکه و کامپیوتر/بازی های کنسول.

سپس شروع به چرخش آنها را به این ترتیب است: مودم (اگر دارید) روتر (به دنبال ماهواره در مش سیستم) و سپس هر, کامپیوتر, کنسول و یا تلفن.

3. بررسی کابل

ضعیف و آسیب دیده و کابل می تواند باعث مشکلات. بررسی کابل است که شما با استفاده از اتصال از طریق اترنت تعویض کابل را برای آنهایی که جدید است. سپس restest همانطور که در بالا. اگر روتر خود را توسط سیمی به مودم سعی کنید به جای این کابل بیش از حد.

4. ثابت خود را از Wi-Fi

اگر شما با داشتن مشکلات با یک دستگاه متصل شده از طریق Wi-Fi ممکن است که آن را نمی کردم به اندازه کافی قوی اتصال. شما می توانید سعی کنید حرکت آن نزدیک به روتر برای دیدن در صورتی که دارای یک اثر و یا اتصال از طریق اترنت که در آن شما می توانید. راهنماهای ما در مورد چگونه به رفع مشکلات اینترنت و چگونه برای سرعت بخشیدن به Wi-Fi به صورت رایگان می تواند کمک کند.

5. چک کنید اگر آن را یک نرم افزار مشکل و یا موضوع را با یک دستگاه و یا سایت

این امکان وجود دارد که بسته است از دست دادن ناشی از یک دستگاه و یا اتصال به یک سایت. اگر شما با داشتن مشکلات می گویند با بازی و یا رسانه های جریان سعی کنید به تعویض دستگاه های مختلف. اگر مشکل ثابت است و سپس شما باید سعی کنید به راه اندازی مجدد سیستم مشکل دستگاه و اجرای هر نرم افزار به روز رسانی موجود برای آن است.

این ارزش به دنبال مسائل خاص در جاهای دیگر بیش از حد. برای مثال اگر شما با داشتن مشکلات با تاخیر در بازی و سپس آن را می تواند به سرور است که شما در آن هستید. سعی کنید به پیوستن به سرور های مختلف برای دیدن اگر که تاثیر بیش از حد.

بررسی ISP خود سایت برای دیدن اگر وجود دارد یک گسل در منطقه شما. هر یک از سرویس هایی مانند Netflix را معمولا گزارش خطا صفحه بیش از حد نشان می دهد اگر وجود دارد مسائل جاری.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن