سنسور حرارتی می تواند مورد استفاده برای ارائه بهتر دست پیگیری راه حل های

تصویر های اعتباری – دانشگاه کرنلتبلیغاتدر حال حاضر دست پیگیری و فناوری متکی بر چیزهایی مانند دوربین های دیجیتا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

تصویر های اعتباری – دانشگاه کرنل

تبلیغات

در حال حاضر دست پیگیری و فناوری متکی بر چیزهایی مانند دوربین های دیجیتال و ساخته شده است در سنسور مانند یک ژیروسکوپ و شتاب سنج است. در حالی که این به نظر می رسد به کار خوب برای امروز, برنامه های کاربردی, محققان در دانشگاه کرنل و دانشگاه ویسکانسین-مدیسون باید آمد تا با یک برنامه به طور بالقوه روش بهتر.

این روش از دست پیگیری دوبله FingerTrak شامل استفاده از سنسور حرارتی. این سنسور کوچک هستند و تقریبا به اندازه یک نخود است. چه این سنسور انجام دهید این است که آن نظارت بر خطوط مچ دست پوشنده لباس. این دارای مزایای متعددی است که یکی از آنها این است که می توان آن را ساخته شده کوچکتر از سنتی دست پیگیری wearables, اما آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ردیابی حرکات ظریف.

وجود دارد مقدار زیادی از استفاده ممکن است برای این تکنولوژی مانند زبان که شامل هر دو دست و انگشت حرکات بنابراین با استفاده از سنسور حرارتی برای انتخاب کنید تا در این جنبش های مختلف این امکان را می دهد کامپیوتر به تفسیر زبان و ترجمه آنها. آن را نیز می تواند به طور بالقوه توان برای دیگر مقاصد پزشکی مانند پارکینسون و آلزایمر و البته بازی در واقعیت مجازی.

ما مطمئن هستیم که FingerTrak فناوری انتظار می رود که به صورت تجاری در دسترس و یا خواهد شد که اتخاذ آن, اما مانند ما گفت: پتانسیل این تکنولوژی بزرگ است و با VR هنوز در مراحل ابتدایی ما نمی شود جای تعجب نیست اگر این راه حل می تواند منجر به غرق شدن بیش VR تجربه در آینده است.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره فناوری پوشیدنی. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن