نینتندو هنوز هم فوق العاده موفقیت در مراقبت از خانه های بیش از یک دهه بعد

نینتندو Wii منتشر شد و بیش از یک دهه پیش حدود 13 سال به دقیق. این یکی از نینتندو موفق ترین کنسول های تاریخ (اگ

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

نینتندو Wii منتشر شد و بیش از یک دهه پیش حدود 13 سال به دقیق. این یکی از نینتندو موفق ترین کنسول های تاریخ (اگر چه این تغییر به نظر می رسد صید می شود) و به نظر می رسد که در ویندزور دادگاه مراقبت در منزل واقع در Wetherby در انگلستان رشته مهندسی است که هنوز هم پیدا کردن مقدار زیادی از استفاده از میان ساکنان آن است.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از Harrogate Informer آنها نشان داد که چگونه یک رشته اهدا شد به مراقبت از خانه با تشکر از تلاش های داخلی دستیار در خانه Leown Botten. Botten سپس به کمک مجموعه کنسول و حتی به آنها آموخت که چگونه به بازی و به نظر می رسد کاملا یک موفقیت فوق العاده به عنوان ساکنان در حال حاضر با داشتن یک کامیون از سرگرم کننده بازی آن.

یکی از ساکنان 85 ساله برایان سبز گفت: "من واقعا لذت بردن از بازی بازی های جدید ما. من نمی خواهد که فکر کردم من می خواهم که همیشه قادر به بازی کردن بازی های ویدئویی اما Wii درخشان است و بسیار آسان برای استفاده! من شده اند با محبت ما تنیس و گلف مسابقات است." در علاوه بر این به ارائه ساکنان با فعالیت های سرگرم کننده برای انجام این کار همچنین به برخی از آنها بیشتر ورزش در این فرآیند است.

ساکنان را نیز گرفته شده در بخش مجازی مسابقات با یکدیگر از طریق بازی مانند تنیس مجازی, بازی بولینگ, رقص, و حتی گلف.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره نینتندو و Wii. منبع: harrogate-اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن