شایعه ادعا می کند سیستم عامل iOS 14 می تواند معرفی, ضبط تماس

یکی از چیزهایی که اپل دوست دارد خود را به فروش برساند در, خواهد بود, تعهد شرکت به حریم خصوصی کاربر است که چرا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

یکی از چیزهایی که اپل دوست دارد خود را به فروش برساند در, خواهد بود, تعهد شرکت به حریم خصوصی کاربر است که چرا ما باید به سوال و تعجب که چگونه دقیق شایعه های اخیر است که در اطراف یک ادعا آینده از ویژگی های iOS 14. این شایعه آمدن از آن خانه ادعا می کند که یکی از ویژگی های iOS به روز رسانی شده است توانایی ضبط تماس های تلفنی.

تبلیغات

برای کسانی که ممکن است ناآشنا با قانون ضبط تماس ممکن است قانونی یا غیر قانونی بسته به دولت است که شما در آن هستید و از کدام کشور هستید. برای مثال برخی از ایالات در ایالات متحده باید "یک حزب رضایت" الزام قانونی که در آن قانونی است برای ضبط یک تماس را به عنوان طولانی به عنوان یکی از تماس با شرکت کنندگان مانند خودتان آگاه است و رضایت به آن.

کشورهای دیگر مورد نیاز است که در آن هر دو طرف نیاز به صراحت رضایت خود را بدهد به ثبت و به عنوان فرقه از مک اشاره کشورهایی مانند استرالیا و هند را ممنوع ضبط تماس ها در کامپیوتر است. در این ویژگی خاص اپل اجازه می دهد تا کاربران برای ضبط هر دو به طور منظم و FaceTime تماس, اما آنها نیز قرار داده سلب مسئولیت که در آن آنها هشدار می دهند که کاربران نیاز برای به دست آوردن رضایت ، این است که بیشتر از یک راهنمایی به جای ویژگی های مورد نیاز است.

مانند ما گفت اپل صورتحساب خود را به عنوان یک حریم خصوصی متمرکز شرکت پس از آن است و نه عجیب و غریب است که آنها را معرفی یکی از ویژگی های است که می تواند آگاهانه به عنوان تهاجم به حریم خصوصی. نیازی به گفتن نیست که این ها باید با دوز نمک در حال حاضر, اما ما امیدوار است که این درست نیست.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, حقوقی, و حفظ حریم خصوصی. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن