انتخاب کنید تا قطع Sonos Play: 1 برای این فوق العاده قیمت

شما می توانید در حال حاضر خرید یک مرمت Sonos Play: 1 بلندگوی بی سیم برای تنها £109. وقتی که می آید به مرمت کال

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

شما می توانید در حال حاضر خرید یک مرمت Sonos Play: 1 بلندگوی بی سیم برای تنها £109.

وقتی که می آید به مرمت کالا, آن را همیشه می تواند به هوا در کنار احتیاط به خصوص وقتی که می آید به حزب دوم فروشندگان. اما با مرمت Sonos Play: 1 بلندگوی بی سیم در حال حاضر به £109, در دسترس است برای خرید به طور مستقیم از Sonos خود این معامله یک بدون ذهن و بسیار خوشحال.

در انتشار Sonos Play: 1 می خواهم که شما را به مجموعه £189. در حال حاضر قطع از تولید کننده محدوده شما می توانید ذخیره یک پنی زیبا با مجموع تخفیف £80 در خرید خود را.

دوبله یک قفسه کتاب بلندگو Sonos Play: 1 می آید در یک جمع و جور برج مانند با طراحی یک پنجره مشبک فلزی ارائه می دهد که منحنی های صاف و اطراف آن لبه های مستطیل شکل با یک پلاستیک پایین و بالا که میزبان تعدادی از دکمه ها شامل دکمه پخش/مکث و کنترل حجم.

از نظر جایگاه خود را در Sonos, خط تا, Sonos Play: 1 نشسته به عنوان یک سلف به Sonos یکی با Sonos Play: 1 بسته پانچ با صدا و بدون هوشمند قابلیت های. برای کسانی که می خواهند برای حفظ حریم خصوصی خود را تحت کاری ادامه داده اند – و یا به سادگی بدون نیاز به هوش مصنوعی کمک – این Sonos Play: 1 پس از آن یک انتخاب بزرگ است.

ترکیب دو کلاس-D دیجیتال تقویت کننده تویتر و یک ساب ووفر ما تلقی صوتی از این بلندگو بسیار خوب به کلاس-پیشرو در ارائه یک "عالی و غنی گوشتی صدا برای اندازه آن است." با قابلیت کنترل صدای خود را بیش از حد شما می توانید تنظیم باس و سه برابر سطح خود را با توجه به محیط و نوع موسیقی شما گوش دادن به.

البته به عنوان بخشی از Sonos چند اتاق و محدوده آن را شایان ذکر است Sonos Play: 1 ندارد بلندگوی بلوتوث. اتصال از طریق آن خود را از Wi-Fi مبتنی بر اتصال این بلندگوی بی سیم تنها با این نسخهها کار اتصال بین برنامه بر روی گوشی های هوشمند خود را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر Sonos بلندگو.

در حال حاضر قطع این شانس خود را برای دریافت یک مدل قابل اعتماد از Sonos Play: 1 بلندگوی بی سیم برای تنها £109.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن