اپل شیشه ای آر مشخصات آمدن 2021 برای زیر $500 – گزارش

ما ممکن است برخی از اخبار در مورد اپل آستین شایعه AR-بر اساس مشخصات آن با توجه به یک گزارش جدید خواهد شد به نا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ما ممکن است برخی از اخبار در مورد اپل آستین شایعه AR-بر اساس مشخصات آن با توجه به یک گزارش جدید خواهد شد به نام سیب شیشه ای.

با توجه به پرکار جان Prosser میزبان از صفحه اول تکنولوژی اپل قصد دارد به ارائه اپل شیشه ای با شروع در $499 در بالا pf قیمت لنز.

Prosser reckons او دیده است یک ویدیو نمونه اولیه از محصول است که خواهد شد یک صفحه نمایش در هر لنز به عنوان به خوبی به عنوان یک سنسور lidar درون قاب برای ادراک عمق. مهمتر آیفون صفحه مشخصات به احتمال زیاد به یک دوربین است که مطمئن شوید که به کاهش برخی از نگرانی های حریم خصوصی مربوط به اوایل تلاش ها در این بخش است.

این ویدئو گزارش ارسال شده به یوتیوب نیز نشان می دهد مشخصات نگاه نمی بیش از حد متفاوت از یک جفت از استاندارد تجویزی مشخصات و این چیزی است که این شرکت از شمال به دست آورد به خوبی با آن شمال Focals محصول. ما می خواهم تصور کنید با کمی بیشتر از اپل-esque شین هیچ کس با رفتن به نقطه در شما و می گویند: "آنچه را که هیولایی بر روی صورت خود را؟"

مرتبط: بهترین VR هدست 2020

Prosser ادعا می کند اپل در حال برنامه ریزی برای فاش کردن سیب شیشه ای مشخصات به عنوان یک شرکت-نادر "یک چیز دیگر" اطلاعیه در پایان iPhone 12 رویداد راه اندازی در سپتامبر اما که تاکنون تحت فشار قرار دادند به 2021.

روشن نیست که آیا این به دلیل زنجیره تامین نژادها و یا اینکه آیا این محصول واقعا برای زمان مناسب آماده نشده است. البته همه این حدس در حال حاضر. اپل نشده ساخته شده هر گونه نظر رسمی در اپل شیشه ای و در عین حال بسیار وجود دارد اخبار در مورد قابلیت های آنها را در این گزارش است.

اپل به تازگی رشد دخالت خود را در این بخش تکمیل خرید از واقعیت مجازی ورزش و سرگرمی ارائه دهنده NextVR. آن را به طور کامل معلوم نیست چه اپل در نظر دارد برای انجام با تکنولوژی توسعه یافته توسط شرکت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن