2022 آیفون می تواند با مجنون زوم

اگر وجود دارد یک روند ما متوجه شده ایم در گوشی های هوشمند در چند سال گذشته است که شرکت ها شروع به ساخت دوربین

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

اگر وجود دارد یک روند ما متوجه شده ایم در گوشی های هوشمند در چند سال گذشته است که شرکت ها شروع به ساخت دوربین های دیجیتال برای گوشی های هوشمند است که بسیار طولانی زوم. این به نظر می رسد چیزی از دست رفته از اپل, آیفون, اما ظاهرا ما انتظار داریم که به تغییر در چند سال آینده.

تبلیغات

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo او معتقد است که تا سال 2022 اپل اپل می تواند قابلیت استفاده از یک لنز پریسکوپ سیستم. در حال حاضر دستگاه هایی که تکیه بر این سیستم شامل دستگاه های مانند Huawei P30 Pro و Samsung Galaxy S20 فوق العاده. در حال حاضر آی فون تنها اجازه می دهد تا 4x زوم اپتیکال است که مسلما در مقایسه محدودتر است.

پس چرا این یک معامله بزرگ است ؟ چرا هر کسی که نیاز به چنین زوم دوربرد? زوم کردن به اشیاء و یا افراد را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به ایجاد یک تنگ تر محصول ساخت آن را ایده آل برای پرتره یا عکاسی نزدیک. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ضبط اشیاء در یک فاصله در حالی که حفظ وضوح تصویر و کیفیت.

مشکل با زوم دیجیتال است که برای اکثر این محصولات که گاهی اوقات می تواند نتیجه عکس به دنبال دانه دار و نه در تمرکز. این ویژگی ها که شرکت هایی مثل هواوی و سامسونگ در حال شعار با گوشی های هوشمند و دوربین های دیجیتال و شاید اپل در آینده است. ما مطمئن نیستیم که چرا اپل در حال شکل گرفتن است تا به معرفی ویژگی های, اما ما فرض کنید در اواخر بهتر از هرگز.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عکس >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن