سونی WH - 1000XM3 سقوط قیمت : کیسه سر و صدای فوق العاده لغو هدفون برای کمتر

آیا می توانید با نام تجاری جدید سونی WH - 1000XM4 هدفون استطاعت نیست؟ بدون زحمت، ژنرال باور نکردنی قبلی WH-100

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

آیا می توانید با نام تجاری جدید سونی WH - 1000XM4 هدفون استطاعت نیست؟ بدون زحمت، ژنرال باور نکردنی قبلی WH-1000XM3 در حال حاضر می تواند فقط برای £ 215.20 خریداری شده است.

پس از در حال حاضر از نقطه قیمت اصلی £ 329 خود را کاهش می یابد ، سونی WH - 1000XM3 هدفون در حال حاضر با تخفیف اضافی 20 ٪ هنگامی که شما با استفاده از کد POCKET20آمده است. آگاه باشید هر چند، کد تنها تا 6 سپتامبر معتبر است، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان خود را به برخی از هدفون ردیف بالا، بهترین راه حل در اطراف صبر کنید.

اگر تا به حال لذت تلاش بر روی یک جفت هدفون از محدوده سونی WH-1000XM و سپس شما می دانید که همه سر و صدا در مورد چه چیزی است. بسته بندی کیفیت صدای باور نکردنی در یک عامل فرم راحت، در کنار صنعت منجر لغو سر و صدا فعال، هدفون سونی درمان مطلق است.

در حالی که هیچ انکار وجود دارد که سونی WH - 1000XM4 هدفون را کیک به عنوان بهترین دسته - جفت جنس قبلی هنوز هم رفتن زیادی برای آنها.

با یک طراحی راحت، بیش از گوش است که به راحتی می تواند برای ساعت ها در یک زمان پوشیده می شود، XM3 مناسب برای سفرهای طولانی، و لغو سر و صدا فعال می تواند godsend برای آن پروازهای پر مصرف است.

بسته بندی پورت USB -C و، برای زمانی که آن را منتشر شد، برخی از بهترین کیفیت صدا برجسته بر روی یک جفت هدفون، آن را کاملا برخی از زمان قبل از XM3 واقعا شروع به احساس آنها در حال نشان دادن سن خود را.

به علاوه، سود آشکار در اینجا این است که در حالی که هدفون WH-1000XM4 به شما مجموعه ای عظیم £ 329، هدفون WH-1000XM3 تنها به شما هزینه £ 215.20. مگر اینکه شما به طور کامل در داشتن تمام آخرین ویژگی ها تنظیم شده است، که صرفه جویی جدی به حال است.

در بررسی پنج ستاره ما برای XM3، ما surmised: "سونی WH-1000XM3 بهترین هدفون های بی سیم در حال حاضر در دسترس هستند. سونی پیش از این کار بزرگی انجام داده بود که خود را از رقابت با 1000XM2 جدا می کرد، اما با WH-1000XM3، این شرکت خود را جلوتر از پک کشیده است.»

فقط به یاد داشته باشید، اگر شما می خواهید به نمره یک جفت هدفون سونی WH-1000XM3 در قیمت چانه زنی فوق، مطمئن باشید به استفاده از کد POCKET20 قبل از آن منقضی می شود این آخر هفته.

برای ارائه می دهد شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ما ممکن است یک کمیسیون درآمد اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما به خوبی مطلع و خوشحال از خرید خود را، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید نیازهای مشاوره خود را تکیه می کنند.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن