بازداشت غیر قانونی در دیترویت مرتبط با تشخیص صورت

کشورهایی مانند چین به پیاده سازی تکنولوژی تشخیص چهره برای کمک به اجرای قانون و دیده ایم که چگونه آن را در واقع

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

کشورهایی مانند چین به پیاده سازی تکنولوژی تشخیص چهره برای کمک به اجرای قانون و دیده ایم که چگونه آن را در واقع در مفید آمده است مانند وقتی که فن آوری به کمک پلیس نقطه مشکوک در یک جمعیت در طول یک کنسرت پاپ. اما این به این معنا نیست که در صورت تشخیص قابل اعتماد است.

تبلیغات

شده اند وجود دارد گزارش های متعدد و مطالعات انجام شده که نشان می دهد که در صورت به رسمیت شناختن فناوری است که به دور از دقیق و گرایش به گرایش و به نظر می رسد مانند یک مثال دیگر ظاهر شده در دیترویت. با توجه به یک گزارش از مطبوعات آزاد دیترویت به نظر می رسد که پلیس مجبور به ناحق بازداشت یک مرد آنها فکر مظنون در سرقت مورد که در آن مظنون بود گرفتار در دوربین شکستن شیشه خودرو و سرقت یک گوشی که در داخل آن است.

هنگامی که فن آوری به کار گرفته شد به تجزیه و تحلیل این ویدئو باعث شد پلیس به مایکل الیور که او نیز شناسایی و در یک عکس ترکیب توسط قربانی در نهایت منجر به دستگیری او. اما الیور اعتراض کردند که در آن بود که او در این ویدئو و بیشتر شواهد بعد از آن ثابت کرد که می شود درست مانند این که چگونه Oliver تا به حال خالکوبی روی بازوی خود را در حالی که فرد در این ویدئو نیست. مورد بعد را رد کرد و توسط یک قاضی.

در حالی که وجود دارد این است که پتانسیل پشت, ارضا روی صورت, تشخیص, تکنولوژی, وضعیت فعلی آن را نشان می دهد که کار بیشتری باید انجام شود. شده اند وجود دارد چند شهرستانها در سراسر ایالات متحده است که ممنوعیت استفاده از تکنولوژی در بوستون و همچنین سن فرانسیسکو.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی و حریم خصوصی. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب