Fitbit راه اندازی مطالعه برای دیدن اگر آن دستگاه می تواند تشخیص نامنظم بودن ضربان قلب

اپل پیدا کرده و به موفقیت فوق العاده ای با آن اپل دیده بان که در آن ما آمده ایم در سراسر داستان های بی شماری ا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

اپل پیدا کرده و به موفقیت فوق العاده ای با آن اپل دیده بان که در آن ما آمده ایم در سراسر داستان های بی شماری از نحوه پوشیدنی قادر به تشخیص غیر طبیعی ضربان قلب و اطلاع پوشنده لباس است که آنها باید به دنبال کمک پزشکی, صرفه جویی در زندگی در این فرآیند است. در واقع به تازگی یک حادثه وجود دارد که در آن اپل دیده بان شناسایی یک مشکل که بیشتر سنتی ECG دستگاه نیست.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد مانند Fitbit می خواهد برای لذت بردن که همان سطح از موفقیت و راه اندازی مجازی مطالعه برای دیدن اگر آن دستگاه ها فقط به عنوان قادر به, اگر نه بیشتر بنابراین در تشخیص نامنظم بودن ضربان قلب. این شرکت امیدوار است به ثبت نام صدها نفر از هزاران نفر از مردم خود را برای مطالعه و آن را باز خواهد شد به هر کسی در ایالات متحده که بالای 22 سال سن و دستگاه های خود مانند Fitbit یونی یا Fitbit بالعکس.

این شرکت در حال کار بر روی این ویژگی کاملا در حالی که در حال حاضر که در آن قبلا گزارش شده است که آنها در حال توسعه یک روش برای تشخیص نامنظم بودن ضربان قلب از اکتبر 2019. ما مطمئن نیستید که چگونه به خوبی آن را انجام دهد در این مطالعه و اگر از آن خواهد شد قادر به مطابقت و یا فراتر از دیده بان اپل اما خبر خوب برای Fitbit مشتریان و کاربران دیگر که ممکن است به دنبال جایگزین هایی برای سازمان دیده بان اپل.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Fitbit تناسب اندام, سلامت مطالعه و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب