این صفحه 3 XL در حال حاضر بیش از 500 پوند ارزان تر از زمانی که آن را برای اولین بار بیرون آمد

شما می توانید گیر گوگل صفحه 3 XL گوشی در 'نه صورتی' برای تنها £341.99 با کد تخفیف PRODUCT5 و آن را بطور قابل ت

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

شما می توانید گیر گوگل صفحه 3 XL گوشی در 'نه صورتی' برای تنها £341.99 با کد تخفیف PRODUCT5 و آن را بطور قابل توجهی ارزان تر از آن اصلی £869 RRP.

ذکر شده در eBay پیکسل 3 XL در حال حاضر کاهش یافته است برای تنها £359.99. اما استفاده از 5% تخفیف کد تخفیف PRODUCT5 به نقل از آن در پرداخت و سیم کارت رایگان-صفحه 3 XL گوشی می تواند شما را برای تنها £341.99 – باور نکردنی قیمت مقرون به صرفه برای یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند وجود دارد.

می توان گفت که صفحه 3 صفحه 3 XL هنوز هم باقی می ماند و به یکی از Google محبوب ترین گل سرسبد گوشی های با جانشین خود صفحه 4 ترک چیزی از چپ به دلخواه خود کمتر رضایت بخش روز به روز عمر باتری. به همین دلیل در سال 2020 به صفحه 3 XL است که هنوز هم بسیار عالی گوشی های هوشمند به, wowing paritcularly با آن چشمگیر دوربین مهارت های بسته بندی شده به یک سنسور.

از نظر صفحه 3 XL زیبایی آن مسلما احساس لمس مورخ با بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند در حال حاضر در تلاش برای بهینه سازی بر روی صفحه نمایش به بدن نسبت و ارائه همهجانبه کامل به نمایش در تجربه. با کمی نامطلوب درجه یک به خانه خود مقابل دوربین رو در کنار صفحه 3 XL سنگین چانه این گوشی به نظر می رسد لمس کمتر پیچیده است.

سربار در فلز و شیشه آن احساس برتر گوشی و تکنولوژی قطعا پشت که به خصوص در رابطه با صفحه 3 XL محبوب دوربین. ارائه تیتر آن شب نزد حالت به عنوان یک حسگر 12.2 MP و لنز با f/1.8 دیافراگم پیکسل 3 XL ممکن است زیاد به نظر نرسد اما گوگل فوق العاده پردازش عکس است که اجازه می دهد تا تلفن به رسیدن به شگفت آور, تصاویر حتی در شرایط کم نور.

حالت عمودی نیز استثنایی ارائه درخشان عمق میدان به اندازه کافی به خود Instagram بازی جدی افزایش می دهد. فانتزی برای گرفتن ضربه محکم و ناگهانی از خودتان است ؟ دوربین جلو بسته ارائه می دهد دو سنسور 8MP با یک عملکرد به عنوان یک دوربین با زاویه واید با توانایی و همچنین استفاده بسیار دوست داشتنی حالت عمودی در اینجا و اطمینان از کل تیم است crisply در شات.

البته صفحه 3 XL نوع نیز دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از صفحه 3 در 6.4 اینچ و حاشیه باتری بزرگتر همراه است.

در حال حاضر به قیمت پایین و مسخره اند از تنها £341.99 را بیشتر از این استثنایی تخفیف در قیمت اصلی آن و مطمئن شوید که شما با استفاده از کد تخفیف PRODUCT5 در حالی که سهام آخرین.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن