OnePlus 8T به راک آندروید 11 و 120Hz صفحه نمایش – گزارش

وزوز در حال رشد اطراف OnePlus 8T، با دو سالانه 'T' انتشار انتظار می رود قبل از پایان سال است. پس از تعدادی از

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

وزوز در حال رشد اطراف OnePlus 8T، با دو سالانه 'T' انتشار انتظار می رود قبل از پایان سال است.

پس از تعدادی از نشت های اخیر ما ممکن است بینش جدید به ورق مشخصات به احتمال زیاد برای اولین بار در گوشی نسل بعدی است که می تواند در اینجا به محض اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر داشته باشد.

takeaway بزرگ از آندروید مرکزی گزارش منحصر به فرد کلمه دستگاه با آندروید 11 و اکسیژنOS 11 رابط کاربری خارج از جعبه می رسند. این احتمال وجود دارد که آن را به یکی از اولین، دستگاه های غیر پیکسلی برای رسیدن به حمل نسخه جدید آندروید بدون نیاز به صبر برای به روز رسانی.

منابع بر این باورند که استاندارد OnePlus 8T نیز یکی از ویژگی های OnePlus 8 طرفدار ظریف تر به ارث می برند, صفحه نمایش AMOLED 120HZ. این گزارش همچنین می گوید 8T حفظ 8 's6.55 اینچ صفحه نمایش ، اما نرخ تازه کردن تا حد زیادی افزایش بسته بندی.

مرتبط: بهترین گوشی های آندروید 2020

همچنین کلمه ای در دوربین ها وجود دارد، با این گزارش نشان می دهد که چهار دوربین عقب تیتر شده توسط لنز اولیه 48 مگاپیکسلی و همراه با لنز زاویه پهن 16 مگاپیکسلی، لنز پرتره 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. بر اساس این گزارش، گوشی به رخ کشیدن یک سنسور تصویر جدید است که به این معنی عکس های 48 مگاپیکسلی باید برخی از پیشرفت بیش از ضربه محکم و ناگهانی وضوح همان ارائه شده توسط OnePlus 8 ارائه دهد.

اطلاعات می آید پس از رندر به بیرون درز در اوایل هفته، همراه با نشت نشان می دهد Snapdragon 865 + SoC خواهد شد با حداقل 8GB RAM و 128GB ساخته شده در ذخیره سازی همراه است. گوشی و مدل طرفدار به احتمال زیاد برای رسیدن به حمل گزینه های 5G، فن آوری شارژ سریع و مقدار زیادی بیشتر است. در همه, آن را احتمالا پیش بینی ترین گوشی آندروید اواخر سال 2020 و ما مشتاقانه منتظر گرفتن دست ما بر روی آن.

آیا شما فکر می کنم OnePlus 8T خواهد شد ارزش ارتقاء؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن