مایکروسافت سخت تر به خندق مرورگر لبه

مایکروسافت واقعا می خواهد شما را به عشق Edge. آن مرورگر وب را در همان پلت فرم گوگل کروم بازسازی کرده است، و به

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

مایکروسافت واقعا می خواهد شما را به عشق Edge. آن مرورگر وب را در همان پلت فرم گوگل کروم بازسازی کرده است، و به شما امکان دسترسی به همه بهترین برنامه های افزودنی را می دهد. -ديگه چي ميخواي؟ و اینجا شما سعی می کنید آن را حذف کنید، شما ناسپاس و پس از آن.

خوب، مایکروسافت به نظر می رسد کمی آشتاست شما می خواهم به حذف مرورگر وب خود را اصلاح و قرار دادن کیبوش در کسانی که تلاش برای انجام این کار. شوخی به کنار، مایکروسافت آن را کمی دشوارتر برای حذف مرورگر از ویندوز 10 کامپیوتر.

در یک سند پشتیبانی، این شرکت نشان داد مایکروسافت لبه در حال حاضر توسط ویندوز به روز رسانی تحویل داده شده است، به این معنی که شما با آن چوب مگر اینکه شما مایل به بازی در اطراف خط فرمان. انجام این کار تنها واقعا برای tinkerers با تجربه در نظر گرفته شده است, نه کاربران روزمره کامپیوتر.

مایکروسافت در یک سند پشتیبانی که اخیراً به روز شده است، گفت: «ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمام مشتریان ویندوز آخرین مرورگر Microsoft Edge را برای عملکرد، حریم خصوصی، امنیت، بهره وری، و ویژگی های پشتیبانی آن ارائه می کنند.

مرتبط با : بهترین VPN 2020

"نسخه جدید مایکروسافت لبه به کاربران کنترل کامل بر واردات داده های شخصی از نسخه میراث از مایکروسافت لبه. نسخه جدید Microsoft Edge در یک به روزرسانی سیستم ویندوز گنجانده شده است، بنابراین گزینه حذف آن یا استفاده از نسخه میراث ی مایکروسافت لبه دیگر در دسترس نخواهند بود.»

راه کار چیزی نیست که شما باید بدون در ابتدا تلاش برای پشتکاری از تمام داده های خود را. یا, شما می توانید بازی در اطراف با فرمان جلوگیری از و فقط تحمل داشتن برنامه جدید مایکروسافت لبه بر روی ویندوز 10 کامپیوتر شما. امتحانش کن، شايد حتي ازش خوشت بياد.

در واقع، این موضوع واقعا ً مسئله بزرگی نیست. مایکروسافت همیشه سیستم عامل خود را با مرورگر وب حمل می کند. Apple و Google هم همین کار را می کنند. این به سختی از بزرگی است که باعث شد دولت آمریکا به راه بیاندازد جنگ ضد تراست در مایکروسافت برای مجبور کردن اینترنت اکسپلورر بر روی همه.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن