این آی پد صفحه کلید و لوازم جانبی همراه با لای شیار ساخته شده را به صفحه کلید خود را

با تشکر از اپل, اپل, جوانب در حال حاضر ارائه پشتیبانی برای trackpad ما در حال شروع به دیدن شرکت هایی مانند Log

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

با تشکر از اپل, اپل, جوانب در حال حاضر ارائه پشتیبانی برای trackpad ما در حال شروع به دیدن شرکت هایی مانند Logitech راه اندازی صفحه کلید لوازم جانبی برای اپل جوانب مثبت با مک به آنها ساخته شده. در نتیجه طراحی یک قرص است که نوع به نظر می رسد مانند یک لپ تاپ اما در مورد شما نمی فانتزی طراحی شما را در شانس هستید.

تبلیغات

یک دستگاه با نام Mokibo است پس از راه اندازی شده است در کیکاستارتر که در آن صورتحساب خود را به عنوان یک iPad Pro با صفحه کلید و لوازم جانبی است که ویژگی های لای شیار ساخته شده را به صفحه کلید خود را. لای شیار زیر سمت راست از روی صفحه کلید در زیر کلید, که بدان معنی است که شما می توانید سر خوردن انگشتان دست خود را بیش از این کلید برای دسترسی به لای شیار یا بر روی آنها ضربه بزنید اگر شما می خواهید به نوع به طور معمول.

با توجه به سازندگان وجود دارد یک حسگر لمسی در زیر نیمه سمت راست از روی صفحه کلید که در آن ظاهرا می تواند تشخیص زمانی که صفحه کلید است که استفاده می شود به عنوان یک صفحه کلید و در زمانی که از آن استفاده می شود به عنوان یک ماوس بنابراین در تئوری نباید با دخالت خود را به طور منظم تایپ زمانی که لای شیار تابع استفاده نمی شود.

این Mokibo است که در قیمت 79 دلار برای پرندگان اولیه اما انتظار می رود که خرده فروشی $170 زمانی که از آن منتشر شده است. در حالی که این دقیقا ارزان آن است که تقریبا نصف قیمت از آنچه اپل برای شارژ آن سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی به طوری که آن می تواند به ارزش چک کردن.

در زمینه اپل >تبادل نظر >قرص. بیشتر بخوانید درباره, Crowdfunding, iPad, iPad Pro کیبورد و کیکاستارتر. منبع: kickstarter



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن