این YouTuber آموزش دیگر در تاریکی چگونه می توان قانع کننده عذرخواهی ویدئوها

اگر شما به دنبال جهان "اثرگذارندهها" و در تاریکی (گاهی اوقات همان چیزی) و سپس شانس هستند که شما می آیند در سرا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

اگر شما به دنبال جهان "اثرگذارندهها" و در تاریکی (گاهی اوقات همان چیزی) و سپس شانس هستند که شما می آیند در سراسر چندین روایتی رسوایی و درام. بیشتر از این نتایج در آن فرد خاص صدور عذرخواهی تصویری که در آنها عمل همه یادآوری برای نشان می دهد که آنها واقعا متاسفم برای هر مشکل آنها ممکن است ایجاد می شود.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد که یکی YouTuber و تاثیر گذار جیمز چارلز است با استفاده از تجربه خود را با آموزش دیگر آینده تاریکی و اثرگذارندهها در مورد چگونه به هنر و صنعت خود عذرخواهی تصویری است که آنها را به نظر می رسد بیشتر صادقانه و با عذرخواهی صدایی قانع کننده تر است. این بخشی از چارلز' یوتیوب Premium سری فوری گذار است که به یک واقعیت نشان می دهد برای مشتاق زیبایی ستاره.

صحبت به شرکت کنندگان چارلز نقل است گفت: "این را از من چون من تا به حال برای مقابله با این. به عنوان یک تاثیر گذار هنگامی که شما رشد, زیر, شما ممکن است یا می گویند و یا انجام چیزی است که مردم ممکن است مانند و یا با توافق و در نهایت شما ممکن است مجبور به عذرخواهی می کنیم."

آن است و نه یک فیلم جالب, اگر چه در حال حاضر که چارلز به نوع "داده" به "اسرار" به خوبی عذرخواهی تصویری, ما مطمئن هستیم که اگر از آن خواهد شد به عنوان موثر در آینده به خصوص اگر مردم می دانند که چه می رود در پشت صحنه. اما دوست عزیز اگر شما همیشه نیاز به مهارت عذرخواهی تصویری شاید این می تواند به شما برخی از راهنمایی های مفید.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره یوتیوب. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن