گوگل در حال کار بر روی یک ثابت برای 'لعنت' تصویر زمینه اشکال

روز دیگر ما گزارش شده است که یک تصویر شده بود ساخت آن دور است. همه حساب به نظر می رسد مانند یک به طور منظم wal

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

روز دیگر ما گزارش شده است که یک تصویر شده بود ساخت آن دور است. همه حساب به نظر می رسد مانند یک به طور منظم wallpaper اما چه چیزی باعث آن متفاوت است و این واقعیت است که آن را "نفرین" است که در آن زمانی که یک تلفن آندروید مجموعه آن را به عنوان تصویر زمینه خود را, آن می تواند دستگاه های خود را به سقوط. در برخی موارد, آن را می توانید بیشتر با bricking دستگاه.

تبلیغات

در حال حاضر تنها توصیه این است که برای جلوگیری از استفاده از کاغذ دیواری در, سوال, اما خبر خوب این است که برای جلوگیری از چیزی که از اتفاق می افتد دوباره در آینده به نظر می رسد که گوگل می تواند کار بر روی یک ثابت برای آن. این کشف در AOSP انجمن ها که در آن گوگل هرزه وو آهن به نظر می رسید برای تایید است که برای رفع اشکال است که در کار.

با توجه به ارسال آن به نظر می رسد که گوگل در حال بررسی یک راه حل برای این مشکل داخلی است. معلوم نیست اگر این تعمیر کار خواهد کرد و یا اگر گوگل هنوز به تست آن. از همه مهمتر این است که هم معلوم نیست که رفع خواهد شد.

برای کسانی که نا آشنا با این موضوع به نظر می رسد که دلیل این است که رنگ مشخصات رمزی به عکس در سوال این است که متفاوت از برخی از پروفیل های مورد استفاده در برخی از صفحه نمایش. نه همه گوشی های مبتلا هستند مانند صفحه 4 XL نیست اما صفحه 3 XL است. همچنین گزارش شده است که آن نیز به نظر می رسد به خصوص تاثیر گوشی های سامسونگ.

در هر صورت تا زمانی که اگر شما پس از دیدن تصویر بالا در گردش و شما وسوسه به استفاده از آن به عنوان تصویر زمینه تلفن خود را, آن ممکن است یک ایده خوب به دور ماندن.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و گوگل. منبع: اندیشه-نقد و بررسی.googlesource



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب