Fortnite نشان میدهد سونی نیاز به آدرس PS5 را فیل در اتاق

سونی به آدرس خواستار رشد برای کراس پلت فرم بازی بین کنسول های دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی اگر آن ر

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

سونی به آدرس خواستار رشد برای کراس پلت فرم بازی بین کنسول های دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی اگر آن را می خواهد PS5 به رقابتی باقی می ماند به گفته کارشناسان صنعت.

آینده منبع تحلیلگر بازار, James منینگ اسمیت گفت: اعتماد بررسی که کلید فن آوری های جدید مانند 5G و بازی جریان خدمات مانند کارت گرافیک Nvidia GeForce در حال حاضر به سرعت در حال تغییر پارسه انتظارات و الگوهای بازی.

"به عنوان پهنای باند شبکه و اینترنت ظرفیت را بهبود می بخشد وجود دارد تبدیل به یک پتانسیل بیشتری برای بازی به حرکت به ابر. شرکت که سرمایه گذاری در حال حاضر خواهد بود بیشتر در معرض خطر سقوط در سال آمده است," او گفت:.

"در حال حاضر وجود دارد تغییرات قابل توجهی از نظر مصرف کنندگان در حال حرکت به سوی محتوای دیجیتالی دسترسی داشته باشید. 70 درصد از بازی های کنسول درآمد در سال 2019 شد مشتق شده از DLC بازی های دیجیتال محبوبیت و اشتراک هزینه های دسترسی."

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

اسمیت افزود که در حالی که مسائل فنی را با چیزهایی مانند زمان تاخیر معنی این خدمات نمی خواهد به طور مستقیم به فروش کنسول سونی باید نگرانی در مورد تغییرات در پخش رفتار.

"در حالی که قوی سخت افزاری کنسول ارائه خواهد ماند حیاتی در چند سال آینده و قطعا انتظار می رود برای ارائه یک تجربه بهتر به خصوص در مقایسه با ابر بازی جریان خدمات فاقد قوی صلیب سازگاری با دستگاه خدمات را ترک در حال رشد در محصول رقابت" او ادامه داد.

اسمیت برجسته مداوم محبوبیت حماسه آنلاین تیرانداز Fortnite به عنوان اثبات رشد اشتها برای افزایش بازیکن آزادی است.

"بازی های چنین به عنوان Fortnite به دست آورده اند توجه و قابل توجهی بازیکن شمارش از طریق صلیب سازگاری پلت فرم اجازه می دهد تا کاربران را به بازی بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه," او اضافه شده است.

"علاوه بر این دسترسی به Fortnite است رایگان و کسب درآمد است مشتق شده از جنگ می گذرد و آیتم در بازی خرید. در حالی که نه مبتنی بر اشتراک بازی Fortnite و عناوین مشابه ثابت کرده اند سود به آنها منتقل شده از بازی های سنتی خرید مدل کسب و کار."

کراس پلت فرم و دستگاه بازی است که یک منطقه رو به رشد در بازی. مایکروسافت اعلام کرد ایکس باکس است "پلت فرم" قبل از ایکس باکس سری X رونمایی شد. آن را پس گرفته و مراحل را به ادغام آن با ویندوز 10 و کنسول بازی فروشگاه. این شامل راه اندازی یک بازی کراس پلت فرم پاس خدمات و ساخت آن پس هر گونه اول بازی خریداری شده در ویندوز/Xbox Store را اجرا خواهد کرد در هر دو کامپیوتر و ایکس باکس.

این شرکت نیز راه اندازی آن ابر پروژه جریان xCloud خدمات در بتا در سال گذشته که اجازه می دهد تا پارسه بازی کامل چربی کنسول/نسخه PC گفت: بازی در دستگاه های تلفن همراه.

GlobalData, ارشد موضوعی تحلیلگر Rupantar گوآ گفت: اعتماد, بررسی, که, در حالی که سونی شده است بازی سوس گوجه فرنگی روی پلت فرم متقابل و فن آوری تلفن همراه خود را قوی ارائه منحصر به فرد بازی است به دست آورده و آن را به یک زیر وفادار است که ادامه خواهد داد به رشد است.

"اگر چه نسبتا ضعیف در مراکز داده های PS در حال حاضر در دسترس بر روی PS4 کنسول ها و رایانه های همراه با آن کتابخانه گسترده ای از بازی ها تجدید نظر به پارسه که دسترسی به اینترنت با سرعت بالا اتصال. این کمک کرده است سونی برای اضافه کردن نزدیک به یک میلیون کاربر در سرویس بین اکتبر 2019 و ممکن است در سال 2020 با COVID-19 نیز از عوامل عمده این رشد" او گفت:.

"بنابراین به نظر ما سونی در حال حاضر رقابت خوبی در برابر پیشرو مرکز داده شرکت. ارتباط آن با مایکروسافت برای توسعه مشترک از cloud gaming خدمات می تواند کمک به آن را بهبود PS Now در سال های آینده."

مرتبط: بهترین PS5 بازی

دو تحلیلگران نظرات آمده کمتر از یک هفته پس از سونی پرده برداری از اولین موج از عناوین برای PS5. این شامل افق ممنوع غرب Resident Evil 8 مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales, Gran Turismo 7 و چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا..

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن