Google Maps Is Finally Returning To The Apple Watch

Back in 2017, major apps started to drop support for the Apple Watch. یکی از آن برنامه ها Google Maps بود. شر

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
Back in 2017, major apps started to drop support for the Apple Watch. یکی از آن برنامه ها Google Maps بود. شرکت دلیل حذف برنامه را اعلام نکرد، اما شاید به دلیل watchOS بود که شاید گوگل احساس کرد که قادر به ارائه یک تجربه بهینه Google Maps نیست.
تبلیغات

با این حال ، شرکت دولت در آن زمان که آنها در نهایت برنامه را به ارمغان بیاورد ، و خبر خوب این است که آنها در نهایت. در اطلاعیه ای از طرف گوگل، Google Maps اکنون به عقب برگشته و برای دیده بان اپل در دسترس است. اگر شما بیش از حد با نقشه های اپل هیجان زده نشده است، پس حداقل شما در حال حاضر یک گزینه کمی بیشتر آشنا با نقشه های گوگل.

به گفته گوگل، به نظر می رسد نسخه ساعت با نسخه تلفن همگام سازی خواهد شد، به این معنی که کاربران می توانند جایی را که ترک کرده است، بردارد. "به سرعت زمان های ورود و جهت گام به گام به مقصدهایی که ذخیره کرده اید، مانند Home یا Work و میانبرهای دیگری که در برنامه تعیین کرده اید، تخمین زده می شود. برای همه مقاصد دیگر، شما می توانید شروع به مرور از تلفن خود و بلند کردن جایی که شما در ساعت خود را ترک کرد."

Google notes that the availability of Maps for the Apple Watch will be rolling out in the coming weeks, so do keep a eye out for it if it's something you'd like to have.

در زمینه اپل >Gadgets. بیشتر بخوانید در مورد اپل دیده بان, نرم افزار, گوگل, نقشه گوگل, Smartwatch و پوشیدنی تک. منبع: blog.google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن