تصویر پیکسل 5 فقط بسیار واضح تر شد -- در اینجا آخرین مشخصات و رندر

گوگل پیکسل 4a در نهایت شکست پوشش در اوایل این ماه، بنابراین در حال حاضر همه چشم در آینده پیکسل 5 گوشی - به خصو

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

گوگل پیکسل 4a در نهایت شکست پوشش در اوایل این ماه، بنابراین در حال حاضر همه چشم در آینده پیکسل 5 گوشی - به خصوص در حال حاضر رندر جدید به gawp در وجود دارد.

رندر ۳۶۰ درجه ای از @OnLeaks ادعا می کند که پیکسل ۵ را در تمام شکوه خود نشان می دهد که یک جفت دوربین را در عقب نشان می دهد، با حسگری بی نام و فلش دو ال ای ای. همچنین یک دوربین سوراخ پانچ و یک سنسور اثر انگشت وجود دارد.

رندرهای منتشر شده توسط پرایس بابا نیز یک پایان سیاه مات را نشان می دهند، درست مانند پیکسل 4a، و یک صفحه نمایش مسطح که حدود 5.7 تا 5.8 اینچ خواهد بود، با توجه به منبع. طراحی یونی بادی ادعا اندازه گیری 144.7 x 70.4 x 8.1mm (به علاوه اضافی .4mm در اطراف ماژول دوربین) با توجه به OnLeaks.

مرتبط: بهترین گوشی های آندروید 2020

دکمه قدرت براق، همانطور که به تازگی توسط گوگل پیش نمایش داده شده است، و راکر حجم در سمت راست دستگاه هستند، در حالی که در پایین ما پورت USB-C انتظار می رود.

و همچنین نشت رندر، یک ورق مشخصات جزئی نیز توسط اندروید سنترال منتشر شده است. این وعده اسنپ دراگون قبلا شایعه 765 پردازنده میان برد و اتصال 5G, با 8GB رم و 128GB ذخیره سازی. این می گوید وجود خواهد داشت باتری قابل توجهی بزرگتر از شایعه 3,080mAh سلول, با شارژ بی سیم 15W Qi و 5W شارژ بی سیم معکوس به بوت.

بر اساس این گزارش، صفحه نمایش پیکسل ۵ یک پانل OLED ۶ اینچی با نرخ تازه کردن ۹۰ هرتز خواهد بود. که در تضاد با اطلاعات همراه با رندرهای امروز از OnLeaks. گزارش جدید می گوید پیکسل 5 رد پای مشابه پیکسل 4a، تنها با گودی های بسیار کوچکتر خواهد داشت.

این گزارش همچنین می گوید پیکسل آینده 4a 5G صفحه نمایش بزرگتر 6.2 اینچی نسبت به اصل 5.8 اینچی خواهد داشت، اما اطلاعات اضافی در آن پانل وجود نداشت. همچنین مشخص نیست که آیا پیکسل 4a 5G همان قابلیت های شارژ بی سیم را هنگامی که آن را در 30 سپتامبر به قیمت 499 دلار می رسد ارائه دهد.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن