مدرن وارد فاز 3 آن Coronavirus آزمایش واکسن

Coronavirus همه گیر یکی از بدترین بیماری های همه گیر ما را تجربه کرده اند در زمان های اخیر. این نه تنها منجر ب

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

Coronavirus همه گیر یکی از بدترین بیماری های همه گیر ما را تجربه کرده اند در زمان های اخیر. این نه تنها منجر به مردم از دست دادن شغل خود را از کسب و کار بسته شد اما آن را نیز باعث شد بسیاری از مردم بیمار و در حال مرگ. این است که چرا وجود دارد با عجله به توسعه یک واکسن به طوری که ما می تواند به برخی از سطح از حالت عادی.

تبلیغات

خبر خوب این است که همه چیز به نظر می رسد chugging سادگی به عنوان مدرن اعلام کرده است که آنها را آغاز کرده اند فاز 3 محاکمات خود را برای coronavirus واکسن. این آزمایش را ببینید که چگونه موثر این واکسن در جلوگیری از coronavirus. تا کنون شرکت را محاکمه شده اند بسیار موفق که در آن بیمارانی که واکسن دریافت در دادگاه موفق به توسعه آنتی بادی برای کمک به مبارزه با ویروس.

اما قبل از محاکمه تنها درگیر یک تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان است اما در فاز 3 آن است که انتظار می رود شامل حداقل 30,000 داوطلبان خواهد بود که استخدام در سراسر 100 تحقیقات سایت های سراسر ایالات متحده است. نیمی از شرکت کنندگان داده خواهد شد و دارونما در حالی که نیم دیگر را دریافت واقعی واکسن و نه شرکت کنندگان و نه محققان می دانید که چه به منظور محاکمه عادلانه تر.

توسعه واکسن شده است پیشرفت در سرعت فوق العاده خطرناک و بی سابقه است تا آنجا که واکسن نگران هستند. اما این سوال مطرح است آیا این واکسن گذشته است ؟ برخی از مطالعات نشان داده اند که آنتی بادی است که بیماران دچار نمی بسیار طولانی گذشته و هنوز هم وجود دارد بسیاری در مورد این ویروس این است که محققان هنوز به شکل.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره کروناویروس و Covid-19. منبع: nbcnews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن