اندروید برنامه جریان آمدن به ویندوز 10 از طریق برنامه تلفن شما

مایکروسافت اعلام کرده است به روز رسانی عمده ای برای برنامه تلفن شما, که برنامه های آندروید را قادر خواهد ساخت

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

مایکروسافت اعلام کرده است به روز رسانی عمده ای برای برنامه تلفن شما, که برنامه های آندروید را قادر خواهد ساخت به جریان به ویندوز 10 کامپیوتر.

به روز رسانی در کنار راه اندازی جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ اعلام شد و با شروع Galaxy Note 20، کاربران را قادر خواهد ساخت تا چندین برنامه اندرویدی را راه اندازی کنند و در کنار برنامه های رومیزی برای ویندوز ۱۰ اجرا کنند.

هنگامی که این کار به بیرون می انجامد، برنامه تلفن شما شبکه ای از برنامه هایی را که بر روی گوشی خود نصب کرده اید نشان می دهد. کلیک کردن روی آن برنامه را در یک پنجره تلفنی شکل باز می کند، درست مثل زمانی که روی گوشی شما اجرا می شد.

بنابراین، شما قادر خواهید بود برای باز کردن واتساپ و پاسخ به یک پیام بدون برداشتن گوشی خود را، فهرست خوراک اینستاگرام خود را، گرفتن برخی از grub از Uber Eats و غیره. کاربران همچنین قادر خواهند بود برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را در نوار وظیفه و منوی شروع پین کنند.

مرتبط با : بهترین تلفن

امروز در یک وبلاگ، مایکروسافت گفت: «وقتی برنامه ای را راه اندازی می کنید، در پنجره ای جداگانه باز می شود و به شما این امکان را می دهد که چند وظیفه ای انجام دهید و وقت و دردسر ورود به سیستم یا راه اندازی را برای شما ذخیره کنید. همچنین می توانید برنامه های اندرویدی گوشی خود را به نوار وظیفه ویندوز 10 یا منوی Start برای دسترسی سریع و آسان پین کنید، و چیزهایی مانند چک کردن خوراک اجتماعی یا سفارش ناهار تان را در حالی که شما یک تماس کنفرانسرا حتی راحت تر، بدون اینکه هیچ وقت گوشی خود را جمع آوری کنید، سفارش دهید.»

مایکروسافت می گوید گلکسی نوت 20 کاربران قادر خواهند بود تا یک برنامه واحد را در راه اندازی اجرا کنند، در حالی که این شرکت در حال کار بر روی داشتن چندین برنامه است که تا پایان سال جاری به طور همزمان پیش می رفتند. اتصال به کامپیوتر را می توان با یک شیر در منوی تنظیمات سریع در گوشی های هوشمند لازم ساخته شده است. ما مطمئن نیستیم که اگر و چه زمانی آن را به گوشی های غیر سامسونگ می باشد.

شرکت می گوید که همه چیز در مورد اطمینان از بهره وری قطع نیست و آن را فراتر از ویژگی های اپل macOS / iOS تداوم.

این تنها ادغام هیجان انگیز مایکروسافت و سامسونگ اعلام کرد امروز نیست. گلکسی نوت ۲۰ با سرویس جریان بازی xCloud مایکروسافت سازگار خواهد بود، با برخی از خریداران تلفن که سه ماه رایگان به این سرویس دسترسی دارند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن