سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 صفحه به از دست دادن را به آی فون 12 Pro

سامسونگ در رقابت با اپل افسانه ای است اما با توجه به نشت آن به نظر می رسد که اندیشه های غول پیکر گل سرسبد بعدی

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

سامسونگ در رقابت با اپل افسانه ای است اما با توجه به نشت آن به نظر می رسد که اندیشه های غول پیکر گل سرسبد بعدی خواهد آمد تا کوتاه در یک منطقه کلیدی.

با توجه به توییتر منبع نمایش نرخ تجدید سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 خواهد بود و در پوش 60Hz بدون هیچ گونه مزایای پیمایش نرم و صاف است که افزایش نرخ تجدید ارائه می دهند. اما با توجه به آخرین شایعه آیفون Pro 12 را به رخ کشیدن 120Hz نمایش trumping این و تنها همسان با نسخه Plus سامسونگ در فبلت آینده.

مرتبط با: بهترین گوشی های

منبع این آخرین خبری است که راس جوان مدیر عامل/موسس نمایش زنجیره تامین است. او همچنین میریزد نور در آینده برای LTPO تکنولوژی; این را قادر می سازد یک متغیر نرخ refresh از 1Hz زمانی که تلفن در حالت همیشه روشن به 120Hz هنگامی که در حال اجرا بازی ها; این اجازه می دهد دستگاه به مراتب کارآمد تر در قدرت صرفه جویی در حالی که همچنین آوردن تمام مزایای یک صفحه نمایش نرم و صاف.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

افزایش نرخ تجدید اتخاذ شده توسط چند شاخص در طول سال گذشته یا بیشتر. مثلا هر دو OnePlus 8 Pro و Samsung Galaxy S20 Plus ارائه 120 هرتز رفرش نرخ که ما ستایش بسیار در مربوطه خود را بررسی. بنابراین آن را کمی تعجب آور به ببینید که سامسونگ در نظر گرفتن یک گام به عقب با بعدی خود Galaxy Note دستگاه حتی اگر به علاوه دستگاه بسته خواهد شد از ویژگی های.

مرتبط: بهترین اپل

از سوی دیگر اپل هنوز است در عین حال به معرفی یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش نرخ تجدید فراتر از 60Hz پس از آن خواهد شد یک بهبود عمده به سری زمانی که این ویژگی باعث می شود که اولین آن به عنوان انتظار می رود, با, آیفون, 12 Pro. که تنها چیزی که در آینده به آی فون محدوده این سال ما به شدت در انتظار نسل جدید به اتخاذ 5G اتصال به عنوان به خوبی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن