iOS 14 نشان می دهد کد QR پرداخت از طریق اپل پرداخت

اپل پرداخت اجازه می دهد تا برای پرداخت از طریق تلفن خود را که در آن شما ضربه بزنید و آن را در یک ترمینال برای

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

اپل پرداخت اجازه می دهد تا برای پرداخت از طریق تلفن خود را که در آن شما ضربه بزنید و آن را در یک ترمینال برای ثبت نام پرداخت. همچنین می تواند از طریق پرداخت, ساعت اپل, و همچنین می تواند بر روی اینترنت است. اما به نظر می رسد که اپل به دنبال گسترش در اپل پرداخت با اجازه دادن کد QR پرداخت.

تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از 9to5Mac که در آن آنها کشف شده در iOS 14 بتا وجود دارد که می تواند برنامه ای برای پشتیبانی از کد QR پرداخت از طریق اپل پرداخت. لازم به ذکر است که کد QR پرداخت نیست و ما در واقع دیده می شود این اجرای ساخته های دیگر تلفن همراه کیف پول/پرداخت خدمات در گذشته است.

اما تفاوت اصلی در اینجا خواهد بود که برای کسانی که ممکن است ترجیح می دهند با استفاده از اپل پرداخت و پس از آن این خواهد بود یک گزینه است که آنها می توانید انتخاب کنید. آن را نیز به اپل پرداخت آسان تر به اتخاذ جایی که در گذشته وجود محدودیت ها به عنوان برخی از فروشگاه ها ممکن است می خواهم به خود را ارتقا پایانه های پرداخت برای حمایت از سیستم عامل مانند اپل پرداخت.

قرار دادن یک چاپ کد QR زیاد خواهد بود قطعا خیلی راحت تر و ارزان تر و مانند ما گفت می تواند تشویق تصویب. که گفت:, آن را باید به ذکر است که اپل را ندارد هر ذکر از این در WWDC بنابراین این امکان وجود دارد که شاید این ویژگی نیست و کاملا آماده برای نورد می شود اما ما احتمالا باید صبر کنید تا انتشار iOS 14 تا مطمئن شوید.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره اپل پرداخت iOS و Ios 14. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن