اپل می تواند نام تجاری جدید تعریف iOS به سیستم عامل آی فون'

ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مردم ممکن است شناخته شده اند این یا به یاد داشته باشید اما زمانی که آیفون ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

iOS 13 dark modeما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مردم ممکن است شناخته شده اند این یا به یاد داشته باشید اما زمانی که آیفون برای اولین بار راه اندازی شد اپل تا به حال گرفته شده برای تماس با سیستم عامل "آیفون سیستم عامل" به جای سیستم عامل iOS است که آنچه در آن است امروز شناخته شده. در حال حاضر با توجه به توییت توسط Jon Prosser, به نظر می رسد که اپل می تواند بازگشت به ریشه های خود را.

تبلیغات

در حالی که وجود دارد هیچ راهی برای اطمینان می دانم که اگر این درست است دلایل متعددی وجود دارد که چرا آن را نمی ممکن است بیش از حد مضحک. دلیل این است که بیش از چند سال گذشته دیده ایم اپل مراحل را به نام تجاری جدید سیستم عامل خود. macOS استفاده می شود شناخته شده به عنوان سیستم عامل X اپل نیز بعد از معرفی iPadOS, tvOS و همچنین watchOS بنابراین برای این شرکت به نام تجاری جدید سیستم عامل iOS به آن تماس بگیرید, سیستم عامل آی فون به نظر نمی رسد بیش از حد کشش.

ما همچنین باید اشاره کرد که سیستم عامل مانند tvOS, watchOS و iPadOS اساسا چنگال از iOS. این می تواند ایجاد برخی از سردرگمی به عنوان مشخصات فنی دستگاه های مانند آی پد هنوز هم تحت iOS بنابراین گاهی اوقات با اشاره به در iOS برای آیفون ممکن است کمی گیج کننده است. با تماس با این سیستم عامل آی فون آن را بسیار واضح تر که به عنوان سیستم عامل اپل است با اشاره به.

معلوم نیست اگر iOS هنوز هم چوب در اطراف و اصطلاح کلی برای اپل پلت فرم و یا اگر آن را به طور کامل به دور می کنیم و با گرفتن جداگانه نام برای محصولات جداگانه. در هر صورت این باید نشان داد در اپل آینده WWDC سال 2020 رویداد برگزار خواهد شد که در هفته آینده تا سپس آن را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سیستم عامل iOS و آیفون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن