دومین بار لمسی برای لپ تاپ های اپل می تواند در توسعه

ویژگی نوار لمسی اپل نوعی ضربه یا از دست رفته است. در حالی که بدون شک ایده فوق العاده ای بر روی کاغذ، در واقع،

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

ویژگی نوار لمسی اپل نوعی ضربه یا از دست رفته است. در حالی که بدون شک ایده فوق العاده ای بر روی کاغذ، در واقع، آن است که کاملا ویژگی قاتل است که ما مطمئن هستم که اپل امیدوار بود که آن را خواهد بود و چگونه آن را به چشم انداز محاسبات لپ تاپ را تغییر دهید. با این حال ، خبر خوب این است که اپل ظاهرا می تواند کار بر روی نوار لمسی دوم جنس.

تبلیغات

این بر اساس یک توییت توسط نشتی Komiya که ادعا می کند که نوار لمسی دوم می تواند در حال توسعه باشد. در این زمان، معلوم نیست که اپل چه نوع تغییراتی را در نوار لمسی نوع دوم می تواند ایجاد کند. در حال حاضر مسئله واقعا با سخت افزار خود نیست، اما نرم افزار و چگونه برنامه ها از آن بهره می برد.

چون هیچ قانون تعیین شده ای در مورد اینکه برنامه ها با آن چه می توانند انجام دهد وجود نداره، تجربه از برنامه تا برنامه متفاوت است. برای مثال، برخی از برنامه های ویرایش عکس یا ویدئو ممکن است استفاده بیشتری برای Touch Bar داشته باشد تا دیگر برنامه ها مانند برنامه های رسانه های اجتماعی یا نرم افزار پردازش واژه. به این ترتیب، هر نیاز یا استفاده از ویژگی سخت افزار را نمی بیند.

ما مطمئن نیستیم که اپل چه تغییراتی را ممکن است به آن ببخشد که جذاب تر باشد، اما شاید ما می توانستیم به یک نمایشگر بهبود یافته نگاه کنیم، شاید حتی بازخوردهای هپتیک را هم به این خاطر بکنیم که کاربران بتوانند احساس کنند چه چیزی را لمس می کنند. در هر صورت، آن را با یک دانه نمک برای حال حاضر و امیدوارم که ما جزئیات بیشتری در آینده نزدیک داشته باشد.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید در مورد لپ تاپ ها، مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: wccftech



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن