اپل آماده به کشتی' برخی از محصولات جدید

در حالی که ما می دانیم که اپل به احتمال زیاد کار بر روی لپ تاپ های جدید و کامپیوتر ما نیز شنیده می شود شایعه ک

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

در حالی که ما می دانیم که اپل به احتمال زیاد کار بر روی لپ تاپ های جدید و کامپیوتر ما نیز شنیده می شود شایعه که این شرکت در حال کار بر روی لوازم جانبی جدید. دقیقا در زمانی که آنها راه اندازی خواهد شد حدس می زنم کسی است اما با توجه به پرکار leakster @L0vetodream ظاهرا اپل "آماده" شروع به حمل و نقل برخی از آنها.

تبلیغات

صدای جیر جیر نمی کند به صراحت ذکر است که محصولات ما ممکن است قادر به نگاه به جلو به, اما با توجه به گذشته شایعات اپل است که گفته می شود کار بر روی لوازم جانبی مانند AirTags این شرکت در پاسخ به کاشی بلوتوث انتقالها. همچنین وجود داشته است شایعاتی که اپل نیز می تواند کار بر روی جدید AirPods که می تواند یکی دیگر از نامزد بالقوه یک محصول جدید است که ممکن است به زودی راه اندازی.

با توجه به این که اپل ندارد رویدادهای مهم دیگر به انتظارنشسته بودند تا در هر زمان به زودی, صرفه جویی برای آیفون 12 اعلام کرد که می تواند در ماه سپتامبر/اکتبر ما احتمالا نه لزوما به دنبال هر چیزی بیش از حد پیشگامانه مانند جدید شرکت اپل سیلیکون مبتنی بر رایانه های مکینتاش.

این به این معنی است که باید اپل راه اندازی هر گونه لوازم جانبی جدید مانند AirTags, AirPods یا AirPods Studio, آن را فقط ممکن است منعکس شود در وب سایت شرکت. این را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای هر احتمالی عرضه محصول توسط شرکت کوپرتینو.

در زمینه اپل >عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods و Airtags.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن