ژوئن ویندوز 10 به روز رسانی می تواند باعث ناخواسته ری بوت

به روز رسانی قرار است به چیزهای خوب است. آنها قرار است به معرفی برای رفع مشکلات, از آسیب پذیری های امنیتی معرف

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

به روز رسانی قرار است به چیزهای خوب است. آنها قرار است به معرفی برای رفع مشکلات, از آسیب پذیری های امنیتی معرفی ویژگی های جدید و بهبود های موجود. اما به نظر می رسد که مایکروسافت در ویندوز, به روز رسانی شده اند و نه مشکل و آخرین ماه ژوئن به روز رسانی برای ویندوز 10 یکی از آنها است.

تبلیغات

به گفته مایکروسافت آنها را تایید کرده اند که یک مسئله ای است که برخی از کاربران می تواند تجربه در ژوئن ویندوز 10 به روز رسانی است که آن را می تواند سیستم خود را به سقوط و راه اندازی مجدد کامپیوتر خود را. این شرکت ادعا می کند که این است که با توجه به شکست در محلی امنیت سازمان گرافیک خدمات نرم افزار.

"محلی امنیت سازمان گرافیک خدمات (LSASS) فایل (lsass.exe) ممکن است شکست در برخی از دستگاه ها با پیغام خطا 'یک سیستم حیاتی فرآیند C:\WINDOWS\system32\lsass.exe نشد با کد وضعیت c0000008. این دستگاه در حال حاضر باید دوباره راه اندازی شود.'" متاسفانه هیچ راه حلی برای این مشکل اما مایکروسافت می گوید که آنها در حال کار بر روی رفع آن در آینده و انتشار است.

این به این معنی است که اگر شما به روز رسانی به ماه ژوئن ویندوز 10 به روز رسانی شانس وجود دارد که شما ممکن است روبرو می شوند این موضوع است. در حالی که مجبور به راه اندازی مجدد دستگاه شما ممکن است آزار دهنده به نظر می رسد حداقل به نظر نمی رسد به هر علت طولانی مدت آسیب. برای کسانی که به صورت آفلاین کار, شما ممکن است بخواهید مطمئن شوید که به طور مداوم صرفه جویی در کار خود را تا مبادا شما را تا پایان از دست دادن پیشرفت خود را در این رویداد از یک تصادف.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ویندوز و ویندوز 10. منبع: zdnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن