پاندورا نشان می دهد بینش های جذاب به موسیقی ما عادات در حال حاضر که ما در مستند

در حال حاضر که ما در مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس زندگی به عنوان ما می دانیم آن است که قطعا آنچه د

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در حال حاضر که ما در مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس زندگی به عنوان ما می دانیم آن است که قطعا آنچه در آن استفاده می شود. ما را دیده اند که چگونه این مستند باعث شد تا ما از انجام کارهایی متفاوت از حالت عادی مانند عادت کردن به کار و تحصیل از خانه شاید سفارش و تحویل غذا از قبل و یا شاید پخت و پز بیشتر از همیشه.

تبلیغات

همچنین به نظر می رسد به تغییر راه ما گوش دادن به موسیقی که در آن با توجه به جذاب بینش جدید منتشر شده توسط Pandora این شرکت نشان داده است که چگونه ما موسیقی گوش دادن عادات را تغییر داده اند و همیشه از همه گیری آغاز شد. این است که بر اساس پاندورا خود جریان پلت فرم که در آن آنها دیده می شود تغییر در این نوع از موسیقی ما در حال گوش دادن به.

برای مثال پاندورا نشان می دهد که آن پاپ و هیپ هاپ قدرت تمرین و پاپ تناسب اندام ایستگاه شاهد افزایش محبوبیت جایی که آنها در حال حاضر شرکت های برتر-جریان تناسب اندام سیستم عامل است. این نشان می دهد که بیشتر مردم در حال حاضر کار کردن در خانه از قبل و در حال تنظیم به موسیقی است که به آنها انرژی بیشتر و انگیزه برای تکمیل تمرینات خود را.

همچنین به نظر می رسد که وجود دارد افزایش در co-گوش دادن و پخش موسیقی بین 12 ظهر تا 7 بعد از ظهر بالاتر است و نشان می دهد که خانواده ها در حال حاضر شروع به گوش دادن به موسیقی با هم بیشتر از قبل. بازی همچنین به نظر می رسد در حال افزایش است به عنوان پاندورا است شاهد افزایش کاربران با استفاده از پلت فرم های خود را بر روی کنسول.

این ممکن است متفاوت از پلت فرم به پلت فرم ها, اما ما نمی شود شگفت زده اگر سیستم عامل های دیگر نیز شاهد تغییرات مشابه. شما چه فکر می کنید ؟ باید خود را گوش دادن به موسیقی تغییر عادات به عنوان یک نتیجه از گیر بودن در خانه ؟

در زمینه صوتی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19, سرگرمی, موسیقی, و پاندورا. منبع: وبلاگ.پاندورا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن