فرمول E راننده گرفتار استخدام یک گیمر حرفه ای به مسابقه برای او در eSports رویداد

در حال حاضر که کاملا تعدادی از رویدادهای ورزشی مهم باید لغو شده و آنچه که ما شاهد آن هستیم این است که چگونه بر

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

در حال حاضر که کاملا تعدادی از رویدادهای ورزشی مهم باید لغو شده و آنچه که ما شاهد آن هستیم این است که چگونه برخی از ورزشی سازمان و سازمان دهندگان این رویداد باید آمد تا با برخی از راه حل های خلاق مانند ورزشکاران حرفه ای به رقابت در eSports نسخه از بازی که آنها بازی کند.

تبلیغات

در حالی که ممکن است وجود دارد برخی از روش ها و سیستم های در محل برای جلوگیری از خیانت در یک زندگی واقعی رویداد ورزشی به نظر می رسد که سازمان هنوز در حال کار کردن تاب برداشتن برای eSports جایگزین. دلیل این است که با توجه به گزارش های فرمول E راننده دانیل Abt رد صلاحیت شد و دستور داد به پرداخت جریمه پس از او گرفتار شده بود پس از استخدام یک گیمر حرفه ای به بازی در محل خود در طول یک مقام رسمی eSports مسابقه.

Abt سوم به پایان رسید در صورتی که به معنای یک رویداد سرگرم کننده و جمع آوری پول برای یونیسف و ظاهرا مطرح شده برخی ابرو زمانی که او به نظر نمی رسد در این مسابقه پس از مصاحبه. بعدها کشف کرد که او تا به حال به استخدام یک گیمر حرفه ای را به جای او در دور پنجم که با توجه به Abt بود به معنای یک "شوخی".

با توجه به Abt, "ما در حال گفتگو و ایده آمد که این امر می تواند خنده دار حرکت می کند اگر یک سیم کارت مسابقه اساسا سوار برای من برای نشان دادن به دیگر رانندگان واقعی آنچه که او قادر است و استفاده از این فرصت را به درایو در برابر آنها. ما می خواستیم به سند آن و ایجاد یک داستان خنده دار برای طرفداران با آن است." Abt شده و اجازه رفتن توسط آئودی از آن فرمول E مسابقات تیم پس از رسوایی.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Esports و ورزشی. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن