iPad مینی 5 قیمت تصادف: ذخیره بیش از 65 پوند در اپل کوچکترین قرص

برای مدت زمان محدود تنها, شما می توانید یک £ عظیم 67.45 در یک نام تجاری جدید iPad مینی 5 در هنگام خرید از طریق

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

برای مدت زمان محدود تنها, شما می توانید یک £ عظیم 67.45 در یک نام تجاری جدید iPad مینی 5 در هنگام خرید از طریق فروشگاه جهانی جهانی کاریز جهانی eBay را نجات.

کاریز در حال حاضر 50 پوند سریع خاموش قیمت درخواست از مینی اپل لنگر انداخت، اما به لطف کد تخفیف در رفتن در پایان eBay، شما می توانید 5٪ اضافی در پرداخت. این بدان معنی است که به جای پرداخت 399 پوند برای تبلت کوچک اپل، شما فقط نیاز به بخشی با £ 331.55.

برای دریافت تخفیف کامل، فقط مطمئن باشید که از کد PRODUCT5 در چک اوت استفاده کنید. همچنین ارزش این را دارد که این کد فقط تاth۲۵ اوت در دسترس باشد، پس قبل از اینکه ذهنتان را بالا بگیرید، خیلی منتظر نمانید.

در این مرحله، این هیچ راز نیست که اپل پادشاه رایانه های تبلت است، و آی پد مینی ۵ از این قاعده مستثنی نیست. با وجود کوچک ی قد، مینی 5 بسته فوق العاده سریع A12 چیپ ست از اپل نسل گذشته از دستگاه های آیفون، در کنار پشتیبانی از مداد اپل.

نمایش چشم ی کم رنگ امضا iPad Mini باعث بازگشت به اینجا می شود، تصاویری روشن و پر از مشت که آن را به یک تبلت فوق العاده برای تماشای محتوا در حال رفتن می سازد. البته، با App Store که فقط یک لحظه دور تر است، می توانید تن از بازی ها و برنامه های بزرگ را نصب کنید تا از iPad خود بیشترین استفاده را بکنید.

تا زمانی که شما برای انتخاب کردن برای صفحه نمایش کوچکتر ذهن نیست, iPad مینی 5 همچنین می تواند توجه داشته باشید بزرگ گرفتن دستگاه برای دانشجویان دانشگاه, به خصوص هنگامی که با صفحه کلید بلوتوث جفت. از کسی که یک تکه قابل اندازه از پایان نامه اش را روی یک آی پد مینی 2 نوشته است - این چیزها قوی تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید.

احتمالا ً ارزش این را دارد که آی پد مینی ۵ به ندرت به این قیمت پایین می اید، بنابراین اگر شما برای تخفیف در حال برگزاری بوده اید، پس این یکی برای رفتن است. پس از همه، بعید است که ما چیزی بهتر تا جمعه سیاه در ماه نوامبر می بینیم.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن