Bloodborne 2: همه شما نیاز به دانستن در مورد FromSoftware بالقوه پروژه

FromSoftware و کارگردان مشهور Hidetaka Miyazaki در حال حاضر سخت در حال کار بر روی Elden حلقه – باز-جهان پروژه

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

FromSoftware و کارگردان مشهور Hidetaka Miyazaki در حال حاضر سخت در حال کار بر روی Elden حلقه – باز-جهان پروژه که بهترین عناصر از Dark Souls Bloodborne و Sekiro قبل از ترکیب آن را بلند پروازانه ترین تفرج نشده است. با وجود Elden حلقه انتظار ما در افق که متوقف نشده ما از سرمایه گذاری قماری بی وقفه بیش از وجود Bloodborne 2.

در حالی که جزئیات نازک بر روی زمین و نه سفته بازی در حال حاضر قابل اعتماد در بررسی وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Bloodborne 2 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, لیست علاقه مندی های ،

مرتبط: چگونه به تماشای امشب PS5 آشکار رویداد

Bloodborne 2

چه Bloodborne 2?

در لحظه Bloodborne 2 است کمی بیش از یک علاقهمندان به بازی هاردکور رویای است. FromSoftware نشده رسما اعلام کرد که این پروژه در حال حاضر مشغول کار بر روی آن بازی تاج و تخت-esque RPG – Elden حلقه.

به عنوان یک نتیجه وجود دارد هیچ خبر رسمی در مورد Bloodborne 2 داستان, گیم پلی و یا تنظیم هر چند بعید است این شرکت خواهد انحراف بیش از حد دور از اصل وحشیانه اکتشاف و مبارزه با دینامیک با توجه به آن باور نکردنی موفقیت و تحسین منتقدان.

Bloodborne 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

هیچ راهی وجود دارد به بگویید که Bloodborne 2 منتشر خواهد شد اما با توجه به این واقعیت آن حتی اعلام شده است ما انتظار می رود آن را به نظر می رسد تا زمانی که رسمی PS5 آشکار و یا شاید حتی زودتر.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Bloodborne 2

Bloodborne 2: آنچه ما می خواهیم برای دیدن

یک حرکت به دور از Dark Souls

اصلی Bloodborne قرض گرفته شده به شدت از Dark Souls سری. هر چند محیط متفاوت بود, بازی حفظ همان هاردکور, RPG و اکتشاف مکانیک به عنوان Dark Souls; آماده سازی شما را به حرکت از یک جهان دشمن و کشتن عده دشمنان و کارفرمایان غول پیکر را به عنوان شما بروید.

آنچه از آن ساخته شده بزرگ در حق خود این بود که خود را تصفیه مبارزه با سیستم. ارواح تاریکی است که یک بازی است که معروف را تشویق می کند تا احتیاط در مبارزه با. با وجود داشتن قوی dual-wielding و سحر و جادو مکانیک در بسیاری از جنگ ها خود را سپر بود و خود را مهم ترین ابزار.

تریلر حذف این شبکه ایمنی و ایجاد یک سیستم جدید مبارزه با است که شما مجبور به پررنگ در هنگام مبارزه با دشمنان است. به طور خاص بازی ایجاد یک انتقام سبک از گیم پلی بازی که در آن شما می توانید بازیابی سلامت از دست رفته توسط دشمنان حمله بلافاصله پس از آنها به شما رسید. نتیجه نهایی بسیار سریع ء بازی به سبک مبارزه. در بازی های جدید ما می خواهم برای دیدن آنها فشار این ایده بیشتر و تریلر گیم پلی احساس کاملا متفاوت وحش به Dark Souls'.

مرتبط: بهترین بازی PS4

bloodborne 2

بیشتر قابل اعتماد دوربین

یک نقطه منفی برای Bloodborne را از کوره در مبارزه با غوغا بود که دوربین نمی تواند همیشه بالا نگه دارید. همه بیش از حد اغلب می شنوید ناله ناامیدی ناشی طریق اعتماد از عجیب و غریب دوربین قطعی منجر به یکی دیگر از ارزان مرگ در Bloodborne. امیدوارم FromSoftware را نیشگون گرفتن و کشیدن دوربین در Bloodborne از 2 تا اطمینان حاصل شود که شما هرگز از دست دادن آهنگ از دشمن خود را و یا در نهایت گوشه قادر به دیدن آنچه در جریان است.

بهتر اسلحه

محدوده طولانی مبارزه هرگز از Dark Souls به همین دلیل است که علاوه بر این از اسلحه به عنوان سلاح اولیه در Bloodborne خیلی جالب بود. متاسفانه علاوه بر این هرگز احساس رضایت بخش به عنوان بسیاری از سلاح گرم بودند محزون می خوانی underpowered و در بهترین اذیت دشمنان است. در بازی دوم ما می خواهم برای دیدن آنها را در یک نقش فعال تر و گزینه ای برای بازی بازی به عنوان یک لب گنده, شیطان, قتل gunslinger.

مرتبط با: فاینال فانتزی 7 بازسازی

Bloodborne 2

کراس پلت فرم

این واقعیت اصلی Bloodborne بود که PS4 منحصر به فرد یکی از بازی بزرگترین موانع. امیدوارم FromSoftware به دنبال خواهد داشت همان آزادی استراتژی آن را در حال حرکت از شیطان روح به روح تاریک و دوم Bloodborne موجود در سیستم عامل های مختلف معنی کامپیوتر و ایکس باکس پارسه نمی خواهد یک بار دیگر در سمت چپ در تلو تلو خوردن. اما از آنجا که سونی صاحب Bloodborne IP و علامت تجاری سری ظاهر می شود بر روی سیستم عامل های دیگر است pipedream در بهترین حالت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن