نینتندو سوئیچ 2: همه چیز ما در مورد شایعه کنسول جانشین

نینتندو سوئیچ شده است یک موفقیت فراری برای بازی غول پیکر به فروش می رسد از ده ها میلیون از کنسول و مونتاژ استا

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

نینتندو سوئیچ شده است یک موفقیت فراری برای بازی غول پیکر به فروش می رسد از ده ها میلیون از کنسول و مونتاژ استادانه کتابخانه از بازی ها پس از ترکیدن بر روی صحنه سه سال پیش. اما فقدان قدرت و امکانات در مقایسه با رقابت را ترک کرده اند بسیاری از گرسنه برای یک جانشین.

شایعات و حدس و گمان زد شایع قبل از راه اندازی نینتندو سوئیچ مطلب که بسیاری امیدوار خواهد بود قوی تر و قادر به کنسول. گذشته از باتری بهبود یافته و عالی فاکتور شکل آن موفق به تحویل است.

بنابراین بازیکنان باقی می ماند گرسنه برای قوی تر تفسیر نینتندو سوئیچ و یا شاید یک کنسول جدید در دسترس نباشد که بر اساس همه چیز ما در مورد سیستم هیبریدی. اخبار نازک بر روی زمین در حال حاضر, اما متوقف نشده ما از غواصی به همه چیز و شکستن دقیقا آنچه ما می خواهم برای دیدن.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد نینتندو سوئیچ 2 از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, شایعات, مشخصات, بازی و بیشتر.

مرتبط: بهترین گزینه بازی ها, بازی نینتندو

ما را گرد هم آورده ایم همه این نظریه همراه با کل بسیاری از شایعه و حدس و گمان به این نرم افزار یک توقف فروشگاه برای همه نینتندو سوئیچ 2 اطلاعات است. در ادامه به صورت کامل کم کردن و ارسال این صفحه بنابراین شما می توانید به عنوان جزئیات بیشتر پدیدار شود.

نینتندو سوئیچ 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

نینتندو به نظر می رسد دور از تنظیم یک تاریخ برای نینتندو سوئیچ 2 و به صداقت آن می تواند چندین سال.

شایعات از یک دستگاه سوئیچ 2 بیرون آمدن در سال 2019 از خط خارج شد که نینتندو سوئیچ Lite شد در نهایت نشان داد. در حالی که سوئیچ Lite نمی رد احتمال 2019 عاقبت برای نینتندو سوئیچ نینتندو تصمیم به نوسازی اصلی – به جای آشکار مى شود.

اگر شما نگاهی به انتشار برنامه برای نینتندو کنسول در طول دهه گذشته یا بیشتر 2022 به نظر می رسد مانند به احتمال زیاد تاریخ انتشار برای نینتندو سوئیچ 2. 2006 شاهد انتشار نینتندو به دنبال Wii U در سال 2012 و پس از آن سوئیچ در سال 2017.

اما کنسول نسل بدست کوتاه در سالهای اخیر و در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از تقاضا برای نینتندو سوئیچ با طیف گسترده ای از سخت افزار علاقمندان است. توجه داشته باشید که در...

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

 

نینتندو سوئیچ 2 مشخصات – چگونه قدرتمند آن خواهد بود ؟

نینتندو سوئیچ 2 هنوز اعلام نشده بنابراین وجود دارد هیچ جزئیات در مشخصات. جریان سوئیچ اجرا بر روی یک نسخه از کارت گرافیک Nvidia Tegra X1 – بنابراین ما می خواهم انتظار برای دیدن نسخه به روز رسانی از این.

نینتندو ترکیبی کنسول است که به دور از به بازار عرضه شده به عنوان یک بازی نیروگاه اما به دلیل محبوبیت این کنسول بسیاری از توسعه دهندگان بازی را به پورت خود را و نه غیر واقعی عنوان برای این کنسول به عنوان مثال سرپرستی و The Witcher 3.

در حالی که The Witcher 3 و بعد فورا رفت واز بد دریافت بر روی سوئیچ آن را باید به طور قابل توجهی کاهش داد و برای کنسول و سرپرستی به مراتب کمتر موفق.

نینتندو سوئیچ 2 – بدون شک – دارای یک پردازنده سریعتر از اصلی اما برخی ممکن است امید آن می آید با یک ضربه اضافی برای فعال کردن نسل بعدی به راحتی اجرا قدرت فشرده بازی. اگر قدرت نینتندو سوئیچ 2 است به طور قابل توجهی افزایش یافته است – اما – آن را می تواند تحت تاثیر قرار دهد باتری.

عمر باتری در حال حاضر یک بیت از یک موضوع در هنگام استفاده از نینتندو سوئیچ در حالت دستی. گرفتن حق تعادل بین افزایش امکانات و باتری بهتر در نینتندو سوئیچ 2 می تواند یک کار دشوار است.

مرتبط با: عکس, شمشیر و سپر

Pokemon Sword and Shield 

نینتندو سوئیچ 2 طراحی – چه آن را مانند نگاه ؟

نینتندو سوئیچ 2 به احتمال زیاد یک طراحی وصله پینه کردن و ما می خواهم انتظار برای دیدن یک طراحی باریک و صفحه نمایش بهبود یافته – همراه با شادی-منفی خواهد بود که به احتمال زیاد تا به حال طراحی مجدد ،

عاقبت به نینتندو سوئیچ است به دور از اینکه اعلام کرد. اما سوئیچ طرفداران شده اند کاملا آوازی در مورد تمایل یک طراحی بهبود یافته – در خصوص وقتی که می آید به نمایش.

صفحه نمایش خود را کاملا ضخیم سیاه و ناهنجاری در اطراف لبه. در عصر گوشی های هوشمند است که با هدف به صفحه نمایش خود را به عنوان دور به لبه امکان بهبود این در سوئیچ 2 خواهد بود.

و همچنین طراحی سخت افزار بهبود یافته برای صفحه نمایش نیز اضافه کردن برخی از سبک به نقاط جدید نینتندو سوئیچ. در دستی حالت نینتندو سوئیچ دارای وضوح 720p و – در حالی که هنر از بسیاری از بازی های نینتندو و اندازه کوچک از کنسول کمک کرده است – در حال حرکت به 1080p خواهد بود علاوه بر بزرگ.

اما بالا بردن کیفیت صفحه نمایش می تواند یکی دیگر از عمر باتری مربوط به موضوع برای نینتندو سوئیچ 2 – همان می رود برای یک طراحی باریک.

مرتبط با: افسانه از موبایل و کامپیوتر – Link بیداری نقد و بررسی

نینتندو سوئیچ 2 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

شده است وجود ندارد و قیمت تایید برای نینتندو سوئیچ 2. با اصلی تغییر قیمت £279 و جدید سوئیچ Lite هزینه £199 ما انتظار عاقبت به هزینه حدود 300 پوند-£330 اگر نه بالاتر.

هر گونه قیمت گذاری پیش بینی باقی می ماند حدس و گمان خالص در این نقطه – به خصوص با نینتندو سوئیچ 2 بالقوه که سال های دور – بنابراین هر گونه افکار با خرج کردن از نمک.

نینتندو سوئیچ 2 بازی – هر گونه عناوین اعلام شده است?

با توجه به این که نینتندو سوئیچ 2 هنوز اعلام نشده آن را بی خطر است برای گفتن که هیچ بازی شده اند نشان داد. اما ما می توانیم حدس و گمان در مورد آنچه می تواند آینده – فکر بسیار بسیار هیجان انگیز است.

ما در حال حاضر می دانیم یک نفس از وحشی عاقبت در راه است و به نظر می رسد برخی به راه اندازی بر روی نینتندو سوئیچ – اما چه می آید بعدی ؟ ما ممکن است دیگر نفس از وحشی مانند بازی در یک سوئیچ 2. نینتندو و حتی ممکن است دوباره این سری دوباره برای یک کنسول جدید.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

super mario odyssey

در حالی که عاقبت به نفس از وحشی اعلام شده است ما هنوز برای شنیدن هر چیزی در یک پیگیری به همکار نینتندو موفقیت داستان سوپر ماریو ادیسه. ادیسه در یک زمان طولانی بود اما اگر یک sequel منتشر شده است در اوایل زندگی از نینتندو سوئیچ 2 سپس آن را قطعا جذب بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره.

در اینجا چند دنباله بیشتر ما فکر می کنم ما می توانید ببینید اما اکثرا فقط هیجان زده در مورد فکر می کنم:

  • Splatoon 3
  • ماریو + Rabbids پادشاهی نبرد 2
  • Bayonetta 4
  • توخالی نایت 3
  • لوئیجی عمارت 4
  • Super Mario Maker 3
  • سوپر سر و صدا وارنر نهایی عاقبت
  • عکس های جدید
  • تتریس 99 عاقبت
  • Mario Kart 9
  • Xenoblade Chronicles 3

نینتندو دارای پهنای گسترده ای از بازی به نگاهی به آن می تواند تکرار برای کنسول های آینده. وجود دارد مقدار زیادی از بازی ها هستند که به طور معمول از فکر به عنوان نینتندو عناوین که طرفداران خواهد بود مشتاق به دیدن عاقبت برای. همراه با این بازی ها طرفداران باقی مانده اند گرسنه برای چشم انداز خود را از دیدن مورد علاقه بازی های کنسول منتقل شده به سوئیچ و این می تواند اتفاق می افتد حتی بیشتر با یک قوی تر نینتندو سوئیچ 2.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن