ژاپنی, AI برنامه می توانید بگویید خود را چقدر خوب است تن Sashimi

زمانی که شما غذا خوردن تن ماهی sashimi یا سوشی وجود دارد که گران تر هستند و بعضی ها که ارزان تر هستند. این است

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

زمانی که شما غذا خوردن تن ماهی sashimi یا سوشی وجود دارد که گران تر هستند و بعضی ها که ارزان تر هستند. این است که با توجه به نمرات مختلف از ماهی تن که در آن معمولا بالاتر پایان رستوران تمایل به دریافت بهتر/بیشتر حق بیمه کاهش و آن را معمولا با تجربه خریدار قادر به بگویید که چقدر خوب و با کیفیت است که در هنگام انتخاب ماهی.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که ژاپن می خواهد به برخی از حدس و گمان از خرید تن ماهی به دلیل زنجیره ای از سوشی ژاپنی رستوران به تازگی تبدیل به استفاده از یک برنامه جدید به نام تن ماهی دامنه. توسعه یافته توسط شرکت تبلیغاتی Dentsu, آن است که یک ماشین یادگیری طراحی برنامه است که می تواند به کاربر بگویید که چقدر خوب تن آنها در حال خرید است.

این برنامه می آموزد بودن تغذیه هزاران نفر از تصاویر این مقطع از تن ماهی دم که بر اساس آنچه از آن آموخته است, از آن خواهد شد قادر به کاربر بگویید مختلف فنی ماهی آنها در حال خرید مانند شین از گوشت و چربی و غیره. اینها چیزهایی تر و با تجربه خریدار ممکن است می دانم اما مثل ما گفت: این برنامه در نظر دارد برای کمک به از بین بردن برخی از حدس و گمان برای کمتر تجربه خریداران و آن را آسان تر برای آنها را به نقطه یک درجه بالاتر تن ماهی یا حداقل یک برش از ماهی تن است که مناسب نیازهای خود را.

برخی ابراز تردید خود را در مورد این برنامه گفت: در حالی که تصاویری هستند یکی از جنبه قضاوت با کیفیت از ماهی وجود دارد تفاوت های ظریف دیگر مانند احساس از گوشت است که ممکن است سخت تر به سنج.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) برنامه و ژاپن است. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب