مورتال کمبت 11: Aftermath – DLC جدید می افزاید: RoboCop و خیلی بیشتر

مورتال کمبت 11 گرفتن هیجان انگیز DLC جدید بسته است که به ارمغان می آورد شخصیت های جدید و داستان و راه های مبار

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

مورتال کمبت 11 گرفتن هیجان انگیز DLC جدید بسته است که به ارمغان می آورد شخصیت های جدید و داستان و راه های مبارزه با. در اینجا مختصر و مفید از آنچه که دقیقا این است که در ارائه در مورتال کمبت 11: Aftermath.

تنظیم برای انتشار دیجیتال در مه 26, Aftermath ارائه می دهد پارسه این شانس را به بازی به عنوان فوجین, Sheeva و هیجان انگیز مهمان جدید جنگنده در مورتال کمبت جهان – RoboCop.

بله شما به عنوان خوانده شده که به درستی. شما در حال رفتن به بازی به عنوان پلیس آهنی در مورتال کمبت. چه به عشق ؟

RoboCop علاوه بر این برخی از جالب دیگر مهمان مبارزان است که ساخته شده راه خود را به بازی یعنی تاد مك فارلين را تخم ریزی و بتمن را انتقام بذله گو. ما بسیار هیجان زده برای دیدن بذله گو و RoboCop دوک آن را.

مورتال کمبت 11 سری' فروش بهترین عنوان برای تاریخ و پایین رفته است, درمان با طرفداران. در حال حاضر علاقهمندان به بازی در حال گرفتن شانس به ادامه بازی در آوردن داستان به یک فصل جدید. برادران وارنر تعاملی گفت که داستان جدید "گسترش تحسین داستان کمپین جدید سینمایی روایت حول اعتماد و فریب".

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020: 13 عنوان شما قطعا باید در مجموعه خود

"حماسه حماسه همچنان در مورتال کمبت 11: Aftermath, به عنوان آتش خدا لیو کانگ جدید حافظ از زمان و محافظ Earthrealm باید در حال حاضر طلب کردن از کمک بعید است که متحدان و دشمنان آشنا به جعل یک تاریخ جدید به عنوان سرنوشت دو جهان آویزان در تعادل می باشد. اضافه کردن به رشد فهرستی از پخش مبارزان جدید گسترش امکانات بازگشت پیروزمندانه از فوجین خدای باد که در خدمت به عنوان Earthrealm را محافظ در کنار برادرش Raiden و Sheeva چهار مسلح نیمه انسان و نیمه اژدها ملکه باستانی Shokan مسابقه.

"RoboCop نمادین بسیار پیشرفته سایبرنتیک افسر پلیس را در اولین حضور خود را در حق رای دادن ادامه شجره محبوب مورتال کمبت مهمان مبارزان. RoboCop در مورتال کمبت 11: Aftermath امکانات صوتی و شباهت بازیگر Peter Weller که به تصویر کشیده شخصیت محبوب در هر دو اصلی 'RoboCop'."

گسترش در حال آمدن است به نسل فعلی کنسول ها و همچنین PC و گوگل Stadia. برای کسانی که می خواهید به پا زدن برخی از الاغ به عنوان RoboCop اما نمی کردم پایه بازی هنوز یک Mortal Komat 11: Aftermath Kollection بسته در دسترس خواهد بود. این بسته پشته تمام شخصیت پوست و پاداش از جمله بذله گو RoboCop و تخم ریزی کردن. این مجموعه را می توان قبل از دستور برای £49.99. و یا اگر شما پایه بازی پس می توان قبل از دستور برای £34.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن