Elgato راه اندازی یک جفت میکروفن USB با هدف Streamers

در طول سال پخش شده است به دست آوردن یک تن از محبوبیت آن را به عنوان یک تعاملی تر راه ایجاد ویدئوها که در آن بر

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

در طول سال پخش شده است به دست آوردن یک تن از محبوبیت آن را به عنوان یک تعاملی تر راه ایجاد ویدئوها که در آن بر خلاف استاتیک فیلم streamers می تواند تعامل با بینندگان خود را در زمان واقعی است. به این ترتیب ما نیز در حال شروع به دیدن بیشتر لوازم جانبی و لوازم جانبی ساخته شده اند که بشود streamers.

تبلیغات

اگر شما به دنبال به جریان و احساس کمی ضعف توسط تعدادی از میکروفن است که به شما در دسترس هستند وجود دارد خارج وجود دارد, شما ممکن است بخواهید به اتمام Elgato ها ارائه شده است. این شرکت به تازگی اعلام کرد یک جفت میکروفن های جدید با هدف streamers در قالب Elgato موج 1 و موج 3.

این میکروفن USB به این معنی که بر خلاف برخی از میکروفن دیگر که ممکن است نیاز به یک آداپتور (با توجه به این واقعیت است که برخی از آنها با استفاده از اتصال XLR) این می تواند تنها با اتصال مستقیم به کامپیوتر خود را بدون هر گونه مسائل. این کندانسور سبک میکروفن که همچنین قابلیت شماره گیری در پشت است که اجازه می دهد تا به کاربران برای تنظیم چیزهایی مانند حجم.

تفاوت های اصلی خود خواهد بود, نمونه رای که در آن موج 1 را ارائه نمونه برداری 48kHz در حالی که موج 3 خواهد آمد با 96kHz. موج 1 خواهد بود که ارزان تر از این دو است و در قیمت 130 دلار در حالی که موج 3 خواهد شد خرده فروشی برای $160 و در دسترس هستند از Elgato وب سایت.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره Elgato. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن