لنز برای اپل علیرضا عینک امدادگران تولید آزمایشی

ما شده است که شنیدن شایعات در حالی که برای در حال حاضر که اپل در حال کار بر روی یک جفت از آر ، دقیقا در زمانی

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399
ما شده است که شنیدن شایعات در حالی که برای در حال حاضر که اپل در حال کار بر روی یک جفت از آر ، دقیقا در زمانی که آن را راه اندازی باقی مانده است دیده شود اما به نظر می رسد که ما می تواند به صعود نزدیک تر نسبت به آن منتشر شده چرا که با توجه به یک گزارش از اطلاعات (paywall) به نظر می رسد که تولید آزمایشی می تواند شروع به زودی.
تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که اپل در حال کار بر روی نیمه شفاف لنز و که این لنز گذشت مرحله نمونه اولیه است و باید نقل مکان کرد و به تولید آزمایشی. این گزارش اشاره می کند که این لنزها واقع شده است در حال توسعه برای چندین سال قدمت آن به سال 2018 و در حال حاضر به نظر می رسد اپل می تواند در نهایت خوشحال با آنچه آنها کردم.

که گفت:, آن را باید به ذکر است که تولید آزمایشی این معنا نیست که این عینک به زودی راه اندازی خواهد شد اما به جای آن باید به عنوان یک نشانه آن است که اپل یک گام نزدیک تر به تکمیل آن و شاید ساخت یک اطلاعیه در آینده نزدیک.

با توجه به انتشار منبع "به عنوان ممکن است لنز به حال وارد یک مرحله به عنوان شناخته شده مهندسی, اعتبار سنجی آزمون یا EVT که در طی آن اپل به طور معمول باعث می شود هزاران نفر از واحد گفت: این فرد آشنا با این موضوع. در طی این مدت اپل قفل شده است و طراحی و شروع تست مناسب بودن آن برای تولید انبوه است."

این را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما آخرین ما شنیده این علیرضا عینک ظاهرا مجموعه ای برای راه اندازی ممکن است در سال 2021.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) و با تکنولوژی پوشیدنی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن